Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę Poprzednia 126 27 28 29 30
Autor Wiadomość
Post: sob, 15 lut 2020 10:28:37 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: wt, 18 cze 2013 21:31:51
Posty: 113
djlech pisze:
Widzieliście w jaki sposób mamy teraz tłumaczyć, że „Punkt adresowy poza bazą referencyjną” ?

Czy świadcząc usługi tylko po radiu, muszę przekazywać dane, których i tak nikt nie bierze pod jakąkolwiek uwagę ? (retoryczne).

Trzeba w tym roku usiąść szybciej do raportu, skoro doszły takie atrakcje.

O co ci dokładnie chodzi ?
Jakie nowe dane musisz podawać ?


Na górę
Post: sob, 15 lut 2020 12:47:46 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pt, 24 lip 2009 11:30:07
Posty: 1400
Lokalizacja: Polska
Sprawdź @. Powinieneś dostać tą samą wiadomość od SIIS.


Na górę
Post: pn, 17 lut 2020 15:10:06 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 2968
Lokalizacja: Kraków
djlech pisze:
Sprawdź @. Powinieneś dostać tą samą wiadomość od SIIS.

kiedy przyszedł ? (miał przyjść)

i co takiego tam napisali ?


Na górę
Post: pn, 17 lut 2020 16:24:13 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: sob, 04 gru 2010 19:51:09
Posty: 346
Cytuj:
kiedy przyszedł ? (miał przyjść)

i co takiego tam napisali ?


20.01.2020 przyszło to + załacznik:

Cytuj:
Szanowni Państwo,

w związku z trwającą inwentaryzacją infrastruktury telekomunikacyjnej, publicznych sieci telekomunikacyjnych i budynków umożliwiających kolokację, świadczonych usług telefonicznych, usług transmisji danych zapewniających szerokopasmowy dostęp do Internetu i usług rozprowadzania programów radiowych i telewizyjnych, świadczonych w oparciu o infrastrukturę telekomunikacyjną i publiczne sieci telekomunikacyjne zapewniające szerokopasmowy dostęp do Internetu, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przypomina o obowiązku przekazania wymaganych informacji przez:

przedsiębiorców telekomunikacyjnych,
państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne,
jednostki samorządu terytorialnego oraz
podmioty wykonujące zadania z zakresu użyteczności publicznej.


Wszystkie dane wraz z oświadczeniami należy przekazać w Systemie SIIS: https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/login/ do dnia 31 marca 2020 r.
Wszelkie informacje i narzędzia wspomagające proces inwentaryzacji są dostępne i aktualizowane w zakładce Pomoc Systemu SIIS: https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/help/.

Informujemy ponadto, że na Państwa koncie w Systemie SIIS dla bieżącej inwentaryzacji brak jest danych wprowadzonych przez Państwa do Systemu w roku ubiegłym. By wprowadzić te dane do bieżącego Systemu należy zalogować się w instancji Systemu SIIS dla poprzedniej inwentaryzacji, która znajduje się pod adresem https://form2018.teleinfrastruktura.gov.pl/, w zakładce „Dane” wybrać opcję „Eksport” i dokonać eksportu zeszłorocznych danych do pliku CSV. Następnie należy pobrać wyeksportowany plik z danymi i zapisać go na dysku. Przekierowanie do ubiegłorocznego Systemu SIIS może nastąpić również za pomocą przycisku „Dane archiwalne” , znajdującego się w bieżącym systemie SIIS w zakładce „Dane” -> „Eksport”.
Zapisany plik po należy importować w bieżącym Systemie – zakładka „Dane”, opcja „Import”. Dane z załadowanych plików zostaną wprowadzone do systemu SIIS po skorzystaniu z przycisku „Załaduj dane z plików”.

Eksportowane dane można przed importem do bieżącego Systemu aktualizować za pomocą aplikacji miniSIIS, dostępnej w zakładce „Pomoc”.

Z poważaniem
Zespół SIIS


12.02.2020 przysłali to:
Cytuj:
Szanowni Państwo,

w związku z trwającą inwentaryzacją infrastruktury telekomunikacyjnej, publicznych sieci telekomunikacyjnych i budynków umożliwiających kolokację, świadczonych usług telefonicznych, usług transmisji danych zapewniających szerokopasmowy dostęp do Internetu i usług rozprowadzania programów radiowych i telewizyjnych, świadczonych w oparciu o infrastrukturę telekomunikacyjną i publiczne sieci telekomunikacyjne zapewniające szerokopasmowy dostęp do Internetu, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ponownie przypomina, że dnia 31 marca 2020 r. upływa termin na wywiązanie się z obowiązku przekazania wymaganych informacji.

Wszystkie dane wraz z oświadczeniami należy przekazać w Systemie SIIS: https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/.
Wszelkie informacje i narzędzia wspomagające proces inwentaryzacji są dostępne i aktualizowane w zakładce „Pomoc” Systemu SIIS:https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/help/.

Przypominamy, że dane oraz oświadczenia należy corocznie aktualizować. Przekazywane informacje powinny być aktualne, zgodne ze stanem faktycznym i kompletne na dzień 31 grudnia 2019 r.

Użytkowników, którzy podczas zeszłorocznej inwentaryzacji przekazali dane o infrastrukturze i/lub usługach za rok 2018 informujemy, że nie zostały one, jak w latach ubiegłych, automatycznie przeniesione do bieżącego systemu.

Wprowadzenia przekazanych w ubiegłym roku danych do bieżącego Systemu należy dokonać w następujący sposób:

zalogować się w instancji Systemu SIIS dla poprzedniej inwentaryzacji, która znajduje się pod adresem https://form2018.teleinfrastruktura.gov.pl/
w zakładce „Dane” wybrać opcję „Eksport” i dokonać eksportu zeszłorocznych danych do pliku CSV
pobrać wyeksportowany plik z danymi i zapisać go na dysku
zapisany plik należy importować w bieżącym Systemie – zakładka „Dane”, opcja „Import”
dane z załadowanych plików zostaną wprowadzone do systemu SIIS po skorzystaniu z przycisku „Załaduj dane z plików”.

Przekierowanie do ubiegłorocznego Systemu SIIS może nastąpić również za pomocą przycisku „Dane archiwalne” (w niektórych przypadkach „Dane z dn. 2019-12-31”), znajdującego się w bieżącym systemie SIIS w zakładce „Dane” -> „Eksport”.

Wyeksportowane dane należy zaktualizować przed importem do bieżącego Systemu za pomocą aplikacji miniSIIS, dostępnej w zakładce „Pomoc” lub po zaimportowaniu - korzystając z możliwości edycji formularzy.

W przypadku złożenia przez Państwa podczas zeszłorocznej inwentaryzacji wyłącznie Oświadczeń, nie należy wykonywać procedury przewidzianej dla danych, a jedynie zalogować się do bieżącego systemu i przekazać oświadczenia zgodne ze stanem faktycznym na dzień 31 grudnia 2019 r.

Dodatkowo, kolejny raz przypominamy również, że w ramach inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych, oprócz informacji o świadczonych usługach telekomunikacyjnych należy przekazać informacje o potencjalnych zasięgach sieci, zgodnie z poniższą zasadą, zawartą w instrukcji: https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/ ... a_5_73.pdf (str. 86):
W celu sprawozdania zasięgu potencjalnego w SIIS w formularzu „Zakończenia sieci i usługi”, jako budynki objęte zasięgiem sieci (adresy budynków) można wykazać budynki, gdzie:

istnieje infrastruktura dostępowa (np. słup, studnia telekomunikacyjna, słupek dostępowy, mufa, mufoprzełącznica przy posesji), przygotowana do niezwłocznego podłączenia zadeklarowanego/zadeklarowanych budynku/budynków, przy czym wspomniana infrastruktura dostępowa znajduje się bezpośrednio przy posesji z deklarowanym budynkiem lub nie dalej niż przy posesji sąsiedniej;
istnieje skrzynka rozdzielcza wewnątrz budynku;
istnieje skrzynka na budynku;

Nie należy wykazywać w formularzu „Zakończenia sieci i usługi” jako budynków objętych zasięgiem sieci takich budynków, do których nie istnieje bezpośrednie dojście, np. adresów budynków, które znajdują̨ się̨ w zasięgu węzła dostępowego, a nie ma do nich bezpośredniego dojścia z infrastrukturą dostępową lub adresów wzdłuż ciągów komunikacyjnych, gdzie istnieje jedynie sieć magistralna.

Ponadto, zwracamy Państwa szczególną uwagę na kwestię wprowadzania poprawnych adresów zakończeń sieci. Adresy powinny być zgodne z udostępnioną w zakładce „Pomoc” systemu SIIS referencyjną Bazą punktów adresowych, przygotowaną na podstawie baz danych GUGiK i GUS. Wykazanie adresów nieznajdujących się w bazie sygnalizowane jest przez system SIIS za pomocą reguły poprawności danych o numerze 11 „Punkt adresowy poza bazą referencyjną” (Kod 811). Wykaz potencjalnie nieistniejących adresów oraz innych błędów związanych z poprawnym wprowadzeniem adresu znajdziecie Państwo w zakładce „Dane” -> „Poprawność danych”. Aby zweryfikować aktualność „Raportu poprawności danych” należy sprawdzić, czy po wejściu na zakładkę „Dane” -> „Poprawność danych” w prawym górnym rogu strony aktywny jest zielony przycisk „Odśwież”. Jeśli tak, należy go kliknąć i poczekać, aż system ponownie dokona weryfikacji merytorycznej przekazanych danych.

W przypadku niewystępowania w bazie referencyjnej punktu adresowego, który zgodnie z wiedzą przekazującego jest poprawnym adresem w Polsce, rekomendujemy dokonanie weryfikacji tego adresu i przesłanie w systemie SIIS, zakładka „Dokumenty”, pliku będącego potwierdzeniem weryfikacji adresów spoza bazy referencyjnej.

Dla ujednolicenia formatu załącznika zawierającego weryfikację adresów proponujemy, aby był to plik tekstowy zapisany w formacie PDF zawierający:
- datę sporządzenia dokumentu,
- dane podmiotu przekazującego, w tym:

nazwę podmiotu
numer identyfikacyjny podmiotu NIP, REGON, KRS, numer RPT/RJST (jeśli posiada)
adres podmiotu

- dla każdego punktu adresowego nie znajdującego się w bazie:

identyfikator zakończenia sieci, którego punkt adresowy dotyczy
pełen adres dodanego punktu adresowego
potwierdzenie istnienia wskazanego adresu (zgodnie z co najmniej jedną ze wskazanych poniżej możliwości weryfikacji)
opcjonalnie krótkie uzasadnienie

Sugerowane sposoby weryfikacji dodanego adresu:
- załączenie zdjęcia nieruchomości z wyraźnym oznaczeniem numeracji na tabliczce znajdującej się na ogrodzeniu posesji lub budynku, - załączenie uzyskanego od gminy zaświadczenia o występującym numerze porządkowym, - załączenie zrzutów z niezależnych serwisów mapowych (podwójna weryfikacja – zrzuty z dwóch różnych portali) takich, jak maps.google.com czy mapa.targeo.pl z zastrzeżeniem, że po wpisaniu danego adresu, np. pl. Defilad 1, Warszawa wyszukiwany punkt trafia bezpośrednio w budynek, a nie w pusty niezabudowany obszar lub środek drogi.

Przygotowane przez Państwa załączniki zostaną przekazane do Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii celem weryfikacji. Po przeprowadzeniu analizy poszczególnych adresów, w uzasadnionych przypadkach zostaną one uzupełnione w rejestrach.

Przypominamy, że nieudzielanie lub udzielanie niepełnych lub nieprawdziwych informacji, bądź też dostarczanie dokumentów zawierających informacje niepełne lub nieprawdziwe, podlega karze pieniężnej w wysokości do 3% przychodu ukaranego podmiotu, osiągniętego w poprzednim roku kalendarzowym (art. 209 ust. 11 pkt 1 w związku z art. 210 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm., zwanej dalej „Pt”).
Niezależnie od kary pieniężnej, o której mowa powyżej, Prezes UKE może nałożyć na kierującego przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, w szczególności osobę pełniącą funkcję kierowniczą lub wchodzącą w skład organu zarządzającego przedsiębiorcy telekomunikacyjnego lub związku takich przedsiębiorców, karę pieniężną w wysokości do 300% jego miesięcznego wynagrodzenia, naliczanego jak dla celów ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy (art. 209 ust. 2 Pt).

Pytania dotyczące procesu inwentaryzacji należy kierować poprzez zakładkę „Kontakt” w systemie SIIS: (https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/contact/).

Jeżeli zakończyli Państwo proces przekazywania danych oraz złożyli wszystkie, zgodne z prawdą oświadczenia (w zakładce Formularze -> Oświadczenia), wówczas prosimy o zignorowanie powyższej wiadomości.
Z poważaniem
Zespół SIIS


Na górę
Post: pn, 17 lut 2020 16:49:09 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 2968
Lokalizacja: Kraków
Niech mnie cmokną w sam środek dupy - nie mam obowiązku poprawiania ich urzędniczych błędów w bazach danych a jak chcą mi to zlecić to proszę bardzo 350 netto od zweryfikowanego punktu adresowego przy założeniu że najmniejsze zlecenie jest na wszystkie nieruchomości na pojedynczej ulicy.

Niech tylko spróbują wystawić karę z tego tytułu to się dowiedzą ile kosztują biegli w procesach cywilnych bo będę pozywał imiennie danych urzędasów a nie jako pracowników urzędu.


Na górę
Post: pn, 17 lut 2020 21:05:52 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: ndz, 19 lip 2009 10:41:45
Posty: 1151
hub_lan pisze:
Niech mnie cmokną w sam środek dupy - nie mam obowiązku poprawiania ich urzędniczych błędów w bazach danych a jak chcą mi to zlecić to proszę bardzo 350 netto od zweryfikowanego punktu adresowego przy założeniu że najmniejsze zlecenie jest na wszystkie nieruchomości na pojedynczej ulicy.

Niech tylko spróbują wystawić karę z tego tytułu to się dowiedzą ile kosztują biegli w procesach cywilnych bo będę pozywał imiennie danych urzędasów a nie jako pracowników urzędu.



cały cyrk polega na tym ze ludzie mieszkają w budynkach które nie są oddane do użytkowania a więc nie istnieją w bazie GUS, tym sposobem będą mieli pośrednio bacik :)


Na górę
Post: pn, 17 lut 2020 22:18:35 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 2968
Lokalizacja: Kraków
Gularz_pl pisze:
hub_lan pisze:
Niech mnie cmokną w sam środek dupy - nie mam obowiązku poprawiania ich urzędniczych błędów w bazach danych a jak chcą mi to zlecić to proszę bardzo 350 netto od zweryfikowanego punktu adresowego przy założeniu że najmniejsze zlecenie jest na wszystkie nieruchomości na pojedynczej ulicy.

Niech tylko spróbują wystawić karę z tego tytułu to się dowiedzą ile kosztują biegli w procesach cywilnych bo będę pozywał imiennie danych urzędasów a nie jako pracowników urzędu.



cały cyrk polega na tym ze ludzie mieszkają w budynkach które nie są oddane do użytkowania a więc nie istnieją w bazie GUS, tym sposobem będą mieli pośrednio bacik :)


Numeracja jest nadawana na etapie wydania pozwolenia na budowę a nie na etapie odbioru
burdel wynika z tego że gminy nie raportują na bieżąco do gus a i gus nie aktualizuje tego co już dostał do tego jeszcze uke korzysta ze średnio 2-3 aktualizacjie starszej bazy niż aktualna gusu i rozjazd gotowy

do tego wszystkiego np u mnie dochodzą adresy przypisane albo do dzielnicy albo do miasta (nawet sąsiednie numery bud. na tej samej ulicy) co powoduje bzdury tego typu że ja raportuje adres np ul. Sławkowska 16 i gmina Kraków a uke ma ten adres jako ul Slawkowska 16 i gmina Kraków-Śródnieście

do tego jeszcze dochodzi fakt że kupa ludzi mieszka w budynkach pobudowanych na zgłoszenie (i nieprzekształconych) które wcale nie mają numeracji

Jak by chcieli ten problem rozwiązać to by zrobili w siis możliwość raportowania potencjalnych zasięgów na zasadzie uli i numery parzyste od - do i nieparzyste od - do
wtedy znikło by w KRK 99,99% białych plam


Na górę
Post: wt, 18 lut 2020 22:21:38 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: czw, 27 gru 2007 14:03:02
Posty: 149
Witam,
stworzyłem sobie raporcik wchodzę w oświadczenia i tu widzę tylko 2 pkt. 1 że nie składam z podpunktami szczegółowymi i 2 że zakończyłem przekazywanie danych. Zaznaczam że zakończyłem klikam zapisz i guzik każe mi wybrać coś z opcji dla czego nie przekazuję danych! O co chodzi? Też tak macie?
pzdr


Na górę
Post: czw, 20 lut 2020 13:01:02 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Żółtodziób
Żółtodziób

Rejestracja: ndz, 30 mar 2014 20:16:06
Posty: 19
a u mnie nadal zablokowany import "Upłynął czas na wprowadzanie danych inwentaryzacyjnych. Wprowadzanie danych zostało zablokowane."
Do tego "Nie masz uprawnień do oglądania tej strony 403" + żądają zmiany hasła


Na górę
Post: czw, 20 lut 2020 14:05:15 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 5378
zmianę hasła chcą co roku (czy tam częściej, nie wiem, bo nie loguję się poza sezonem), co do reszty to napewno coś źle robisz, lub ktoś ci namieszał z uprawnieniami.


Na górę
Post: czw, 20 lut 2020 15:19:01 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 2968
Lokalizacja: Kraków
czerwona013 pisze:
a u mnie nadal zablokowany import "Upłynął czas na wprowadzanie danych inwentaryzacyjnych. Wprowadzanie danych zostało zablokowane."
Do tego "Nie masz uprawnień do oglądania tej strony 403" + żądają zmiany hasła


https://form2017.teleinfrastruktura.gov.pl/

https://form2018.teleinfrastruktura.gov.pl/

https://form.teleinfrastruktura.gov.pl/

na który z tych linków wchodzisz ?

tylko ostatni jest prawidłowy ;)

poprzednie zawierają tylko dane archiwalne


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę Poprzednia 126 27 28 29 30


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest pn, 24 lut 2020 16:01:29

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl