Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: pn, 21 sty 2019 11:33:04 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy czytelnik
Starszy czytelnik

Rejestracja: sob, 18 cze 2011 22:27:56
Posty: 192
Jakie macie sposoby na klientów którzy twierdzą, że chcą jeden router za szafą najlepiej i żądają aby internet działał w całym domu o powierzchni 300 metrów z pełną prędkością. Tacy klienci oczywiście nie splamili się przeczytaniem nawet jednego zdania na ten temat .... W ostatnim okresie jestem zalany takimi "serwisami" bo internet mi zwolnił ..... po wi-fi .....



PKK


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 12:28:11 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz, 18 gru 2005 14:42:14
Posty: 1390
Lokalizacja: Góry
Powiedz im, że jak kupuje do domu piec CO to od samego pieca dom się nie zagrzeje:)


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 12:51:12 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: pt, 02 paź 2015 9:58:39
Posty: 468
Moim zdaniem najprościej zebrać problemy Twoich Abonentów i samemu taki poradnik napisać. Będzie on oparty na sytuacjach z życia wziętych.
Dodatkowo w umowie dać zapis, że jak już mierzą to żeby robili to przewodowo.
Ale sam już pewnie zauważyłeś, że dziś mało lto korzysta z LAN i stacjonarnych pudeł.


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 13:07:46 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Mistrz pióra
Mistrz pióra

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 2041
Lokalizacja: Kraków
edukowanie to jedno ale robienie serwisów ich wewnętrzej sieci to już jest zajęcie poza zakresem działania operatora

to jest zwyczajna usługa zarządzania siecią wewnętrzną i owszem można to robić ale

robisz projekt i kosztorys rozwiązania - klient go akceptuje
wykonujesz uruchamiasz - fra za usługę + przelew/gotówka

inne opcje to popełnianie samobójstwa na raty

jak klient ma problem to odsyłasz go do uke i uokik al dokładniej do ich certyfikowanego narzędzia pomiarowego do weryfikacji jakości łącza


jak dostarczy certyfikowany pomiar który wykaże że problem jest po Twojej stronie to będziesz musiał uznać reklamację w przeciwnym wypadku - sory taki mamy klimat


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 14:18:18 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 06 lut 2007 13:29:28
Posty: 3581
Ludziom inteligentnym inaczej tego nie wyjaśnisz, jakie to opinie dostajemy, bo jest słaby zasięg w ogródku, albo router klienta się wiesza i musi go restartować, i to przez ten *** net.

_________________
po godzinach... http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=28&t=6570


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 15:07:34 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 945
Pytanie mam: czy to jest Twój router, tzn. instalujesz go jako operator?


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 15:11:37 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: czw, 12 lut 2015 0:02:27
Posty: 472
Lokalizacja: Łódź
A ja ostatnio odsyłam aby zrobili speedtest certyfikowany skoro jest źle. ;)

Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 15:16:17 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: pt, 02 paź 2015 9:58:39
Posty: 468
W telefonach często jest karta 1x1. Nawet jeśli trafi się 2x2 to często obserwuję, że zapina się i tak na 20 MHz. Także to nie ma prawa działać jak przewód. Ale ile osób o tym wie?


Na górę
Post: pn, 21 sty 2019 22:44:23 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: ndz, 27 wrz 2009 12:11:28
Posty: 1380
Lokalizacja: lubuskie
Dokładnie, certyfikowany pomiar, problem z głowy.

_________________
pozdr.
Maciek


Na górę
Post: wt, 22 sty 2019 11:48:01 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz, 02 kwie 2006 14:08:46
Posty: 781
Lokalizacja: Lublin
Tłumaczenie itd. nic nie zmieni, miałem klienta który miał problem z zanikaniem internetu, tłumaczyłem mu że problem jest w jego sieci wewnętrznej.
Nie miałem czasu jeździć w tym okresie bo byłem zawalony robotą, koleś się upierał i męczył.

Przyczyną był TV który miał uszkodzony LAN i zawsze jak go włączył to net padał, klient i tak zrezygnował później, był niezadowolony z tego że nie mam czasu przyjechyać i być może czegoś jescze.

Takich klientów mam wielu, składają reklamacje, tłumaczę i zwykle odchodzą, najgorsze są sytuacje jak komuś podłączyłem budynek obok ( jakiś rodzaj połączenia p2p-kabel, radio itd.) - firmę itd. od razu reklamują pomimo że w miejscu dostarczania netu jest ok, ale przecież tam obok już nie. Można się kłucić, wkurzać itd. Jak nie pojadę to zrezygnują, albo będą walczyli do upadłego.

Ostatnio jeżdżę, myśle jaką stawkę ustalić i tyle, bo nie da rady inaczej. Oczywiście robię to bo muszę, mi te pieniądze i te serwisy nie są do niczego potrzebne :/

Orange ma automatyczną infolinię która powiadamia że twoje łącze jest np. ok ... i spadaj, takie coś by się przydało :D

_________________
yep


Na górę
Post: wt, 22 sty 2019 15:07:42 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: śr, 12 mar 2008 16:12:35
Posty: 8465
Każdy ma takich artystów w sieci. jeden mniej, drugi więcej.

A najlepsze jest to, że w pewnym momencie stwierdzasz że tacy klienci nie są Ci do niczego potrzebni. to kwestia czasu, cierpliwości, asertywności i kilku innych czynników. W pewnym momencie krzywe tych wszystkich cech gdzieś się przetną na wykresie i ISP stwierdza delikatnie mówiąc: będzie mi lepiej bez tego klienta, a najlepiej jeszcze jak pójdzie do konkurencji :)

Też mam z dziś kilka fajnych kwiatków że witki opadają do samej ziemi. Ale cóż, nikogo sam też nie zamierzam uszczęśliwiać na siłę.

Aż mi się humor poprawia jak sobie uświadomię że już wkrótce konkurencja będzie mieć zgłoszenia np o 4 rano od klienta że net mu nie działa, a baran nie raczył włączyć nawet listy zasilający router do prądu :D

Już w zeszłym roku się pożegnałem z klientem, który nie przyjmował do wiadomości że ma zainfekowany domowy router mikrotika (temat znany na forum) i dlatego miał przyblokowany m.in. ssh i www do części klas IP by atak zdusić w zarodku. I teraz bardzo się cieszę z tego tytułu że nie jest on już moim klientem, bo z tego co wiem nic z tym nie zrobił a robi dzięki temu krecią robotę w konkurencyjnej sieci bo oni nic takiego nie wycinają na routerach :D

_________________
www.fiberion.pl


Na górę
Post: wt, 22 sty 2019 20:54:28 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: czw, 29 maja 2008 21:10:44
Posty: 817
wiele problemów można rozwiązać w bardzo prosty sposób "każda rozpoczęta godzina serwisanta 50zł." przy rozwiązywaniu problemu będącego po stronie klienta.


Na górę
Post: wt, 22 sty 2019 21:42:42 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 06 lut 2007 13:29:28
Posty: 3581
gakusei pisze:
wiele problemów można rozwiązać w bardzo prosty sposób "każda rozpoczęta godzina serwisanta 50zł." przy rozwiązywaniu problemu będącego po stronie klienta.


3/4 nie rozumie, że to problem po ich stronie. W tym jest problem ;d

_________________
po godzinach... http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=28&t=6570


Na górę
Post: wt, 22 sty 2019 23:24:52 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: pt, 04 lip 2008 23:27:15
Posty: 876
U mnie z tego tygodnia, to klientka wypowiedziała umowę, dostała odpowiedz, co jak i kiedy..
W tym tygodniu dzwoni od poniedziałku, żebyśmy przyjechali po urządzenia jak najszybciej, choć usługę wyłączona będzie miała zgodnie z umowa na koniec lutego..
dziś był pracownik, wrócił z uśmiechem na twarzy, mówić ze kobitka myślała, ze jak zabierzemy swoje graty to nie będzie musiała płacić już za luty, jak ja uświadomił, to oświadczyła mu ze zrezygnowała, bo przez nasz net zespół jej się komputer.. :rotfl:


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 0:03:46 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Mistrz pióra
Mistrz pióra

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 2041
Lokalizacja: Kraków
Karas pisze:
gakusei pisze:
wiele problemów można rozwiązać w bardzo prosty sposób "każda rozpoczęta godzina serwisanta 50zł." przy rozwiązywaniu problemu będącego po stronie klienta.


3/4 nie rozumie, że to problem po ich stronie. W tym jest problem ;d


podpinasz kablem i działa znaczy problem nie po stronie łącza tylko po stronie sieci wewnętrznej - f-ra


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 1:18:05 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: czw, 12 lut 2015 0:02:27
Posty: 472
Lokalizacja: Łódź
hub_lan pisze:
Karas pisze:
gakusei pisze:
wiele problemów można rozwiązać w bardzo prosty sposób "każda rozpoczęta godzina serwisanta 50zł." przy rozwiązywaniu problemu będącego po stronie klienta.


3/4 nie rozumie, że to problem po ich stronie. W tym jest problem ;d


podpinasz kablem i działa znaczy problem nie po stronie łącza tylko po stronie sieci wewnętrznej - f-ra
Swojego laptopa podłączasz u klienta?

PANIE!! PRZECIEZ MASZ PAN TO NAGRANE NA SWOIM KOMPUTERZE!

Takie coś usłyszałem robiąc speedtest u klienta który miał inne wyniki z powodu źle działającego jego kompa ;)


Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 9:17:32 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 06 lut 2007 13:29:28
Posty: 3581
gavron pisze:
hub_lan pisze:
Karas pisze:

3/4 nie rozumie, że to problem po ich stronie. W tym jest problem ;d


podpinasz kablem i działa znaczy problem nie po stronie łącza tylko po stronie sieci wewnętrznej - f-ra
Swojego laptopa podłączasz u klienta?

PANIE!! PRZECIEZ MASZ PAN TO NAGRANE NA SWOIM KOMPUTERZE!

Takie coś usłyszałem robiąc speedtest u klienta który miał inne wyniki z powodu źle działającego jego kompa ;)


Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka



Podobnie mieliśmy, że to na pewno nie przez ten internet od niego teraz idzie, tylko mamy swój dobry.

Od pewnego czasu sami wypowiadamy umowy, jak mamy dosyć, albo z uśmiechem na twarzy przyjmujemy wypowiedzenia od pojebów. To nie ma sensu, jak więcej się użerasz z takim klientem, jak setką innych razem.

Inna sprawa, że i tak robią opinię i tak.

_________________
po godzinach... http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=28&t=6570


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 10:24:01 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: śr, 11 cze 2014 17:34:03
Posty: 779
Karas pisze:
Inna sprawa, że i tak robią opinię i tak.

To akurat działa w obie strony. Nadal na rynku są WISPy które robią złą opinie "radiówkom" wiec niedoedukowani ludzie będą winę zrzucać na radiowkę jako taką a nie na druciarstwo operatora, czy swoje WiFi. Najatwiejsze wytłumaczenia są zazwyczaj najbardziej atrakcyjne, a 1 zła opinia nie przeważy często 10 dobrych. Ludzie wolą narzekać niż chwalić. Taka nasza natura.


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 10:56:25 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 945
Miałem nie zabierać głosu... ale z niektórych wypowiedzi wynika, że to klient ma się znać na wifi, być wręcz fachowcem w temacie? I najlepiej jakby zadzwonił, pochwalił admina super sieci, i podał rozwiązanie problemu dlaczego mu te wifi nie działało?


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 11:07:27 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: śr, 11 cze 2014 17:34:03
Posty: 779
djrobson pisze:
Miałem nie zabierać głosu... ale z niektórych wypowiedzi wynika, że to klient ma się znać na wifi, być wręcz fachowcem w temacie?
Nie. Ale będąc uczciwym powinien dopuścić do siebie taką ewentualność, że wina może leżeć po jego stronie a nie operatora. NIestety zgadzam się z przedmówcami, że jest promil, procent raczej, klientów do których słowo pisane/mówione/rysowane nie dotrze. I też bym się z takimi nie użerał. Tacy współcześnie analfabeci. Ja mam sąsiadów, pracują w korpo, młodzi ludzie, uzywający kopmutereów itd. Oni nie korzystaja z LTE, oni są podłączeni do WiFi, to jak są do WiFi podłączeni to chyba nie zjadają wtedy limitu z pakietu LTE. Serio, serio.


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 11:34:20 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 945
I jeszcze dodam: często tacy klienci są nastawieni bardziej na "rozsiewanie" negatywnej opinii, wifi i inne z tym związane problemy są wtedy nieważne (również słaby lub "ćwierćwieczny" komputer z XP).

Miałem takich wiele przypadków właśnie ze słabiutkim komputerem. Klient twierdził, że nie działa net, a w tym momencie przez 30min lampka od dysku nie gasła, proc jednordzeniowy, stary system, zawirusowanie, brak lub pozmieniane dns i takie tam. Proponowałem nowy komputer po kosztach, po czym czasami klient rezygnował. Następnie za tydzień dwa, przy demontażu sprzętu z dachu widziałem nowy komputer w domu. Ale o wiele więcej klientów przyjmuje propozycję modernizacji PC, lub wymiany. Wiedzą, że można zaufać i do kogo się zwrócić. Co prawda era tego typu napraw powoli mija, bo nowe sprzęty z SSD i tak z reguły będą działać szybko.


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 13:15:39 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodociany subskrybent
Młodociany subskrybent

Rejestracja: pn, 25 mar 2013 21:39:27
Posty: 213
Ja ostatnio taki artykuł spłodziłem: http://et-media.pl/2018/12/29/granie-w- ... e-po-wifi/


Na górę
Post: śr, 23 sty 2019 13:32:15 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy czytelnik
Starszy czytelnik

Rejestracja: sob, 18 cze 2011 22:27:56
Posty: 192
Temat telewizji to temat rzeka wielkości Nilu .... Ostatni problem dużej liczby klientów to zmiana wejścia w telewizorze z HDMI na inne i zgłaszanie reklamacji, że telewizja nie działa .... Do tego uszkodzone piloty od telewizorów z zatartymi opisami to już normalność... Żądanie od operatora instrukcji obsługi od dekodera - ale od telewizora się nie przeczytało ... Jak wiadomo nie działa i już .... przyjechać natychmiast ....


PKK


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest pn, 18 lut 2019 5:41:54

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl