Trzepak.pl

Regulamin forum


Wypowiedzi muszą stosować się do zasad ogólnie przyjętej "netykiety" wynikającej z dokumentu RFC 1855, zamieszczonego pod tym adresem:
http://www.ietf.org/rfc/rfc1855.txt
Osoby wypowiadające się tu "zawodowo" proszone są o logowanie się swoim imieniem i nazwiskiem, a w stopce ich wypowiedzi wskazane jest przedstawienie danych adresowych łącznie z linkiem do strony głównej przedsiębiorstwa lub organizacji, którą reprezentują.
Umieszczanie informacji reklamowych w wypowiedzi i w stopce nie jest wskazane a moderatorzy mogą ingerować usuwając takie posty w sposób nie podlegający dyskusji.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: pt, 01 gru 2017 22:41:11 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: ndz, 11 wrz 2005 19:51:44
Posty: 406
Od 2 lat posiadamy z Netii usługę transmisji danych 10Gbps z miejscowości Bielsko-Biała - Epix Katowice.
2 lata temu po pierwszym dniu działania usługi, Netia miała pierwszą awarię łącza. Awaria trwała 11 godz. Kolejne miesiące usługa działała, pomijając nocne prace.
Ostatnie 3 miesiące jest dramat:
- awaria 3 września, niedzielne popołudnie, ucięty światłwód, brak usługi 8 godzin
- po paru tygodniach nocne wyłączenia, albo awarie albo prace, brak info o pracach

Ostatnie 3 dni to apogeum:
29.11.2017 od 00:30 do 05:00 awaria lub pracę o których nie zostaliśmy poinformowani
30.11.2017 przed południem godzinna awaria
01.12.2017 od 01:30 do 2:30 po mojej interwencji usługa została wznowiona, info z Netii: "Były planowane prace, które miały nie objąć państwa łącza ale jednak objęły :)"
01.12.2017 od 12:30 - jest 21:20 awaria nadal trwa, dopiero po 5 godz. (dzwoniłem na infolinię co godzinę) otrzymałem pełną informację o awarii "Został uszkodzony kabel w okolicach miejscowości Czechowice - Dziedzice, planowane usunięcie awarii około 6 godz"

Istotne. Chciałem zaznaczyć, że umowę podpisywałem jeszcze z panem Robertem L. który przy zamawianiu usługi gwarantował nam, że usługa będzie realizowana z redundancją łącza jaką obecnie wdraża Netia. Chwalił się, że Netia jako pierwsza w Polsce wdraża tak innowacyjną usługę. Z obiecanek zostały nici i awaryjna usługa. Oczywiście w umowie nie ma mowy o redundancji.
Rozmawiałem z obecnym handlowcem, który jest bardzo zdziwiony całą sytuacją gdyż twierdzi że do Bielska-Białej Netia ma 3 niezależne trasy. Może i mają ale w przypadku awarii mają problem zapewnić przepięcie na inną trasę!

Jak u Was z jakością usług?


Na górę
Post: sob, 02 gru 2017 9:51:01 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodociany subskrybent
Młodociany subskrybent

Rejestracja: śr, 10 wrz 2014 9:18:06
Posty: 224
Lokalizacja: /dev/null
Ja mam transmisje do lim dc i 2 dostępówki różnymi trasami geo, i nie moge narzekać na jakość.
Fakt że często zapominają poinformować o nocnych pracach, ale oprócz jednej globalnej wtopy (gdzie nikt w okolicy nie miał bo ktoś zniszczył kawał pudła z przełącznicami); to wszystko ok.

No ale niestety co lokalizacja / rejon to inaczej ;p


Na górę
Post: sob, 02 gru 2017 11:01:37 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 5162
o netii możnaby długo pisać..
Jedna lokalizacja podłączona światłem (taki był wymóg przetargu), wszystko fajnie, zachwalanie jakie to niezawodne łącze teraz będzie och i ach... po czym przy zgzeniu awarii kilka miesięcy później dowiadujemy się, że przyczyną awarii jest problem z radiolinią w jakiejśtam trudnej lokalizacji. Inna historia z netią: łącze miało być redundantne więc netia i partner dialog (wtedy jeszcze osobny podmiot, ale w praktyce chyba tylko z nazwy) dociągnęli do lokalizacji po swoim kablu które spotykały się w najbliższej szafie.
Także ten... pokolorować rzeczywistość to oni umią perfekcyjnie.


Na górę
Post: śr, 06 gru 2017 19:45:22 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: ndz, 11 wrz 2005 19:51:44
Posty: 406
Dzisiaj tj. 06.12.2017 od godz. 13:30 znowu leży lambda, idą na rekord, W 8 DNI 5 AWARII
Znowu uwalony kabel za Czechowicami!


Na górę
Post: pn, 11 gru 2017 2:23:00 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 01 mar 2004 17:24:42
Posty: 16460
Lokalizacja: Nowa Ruda
Usługi które mieliśmy zrealizowane jako TKT działają póki co bez zarzutu.

_________________
brk.network.devices - sieci komputerowe
http://devices.pl/


Na górę
Post: czw, 18 sty 2018 1:14:14 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 18 gru 2007 0:35:20
Posty: 505
My w neti niby mamy SLA na 12h

dzisiaj dostałem informację że naprawią zerwany światłowód za 48 godzin.

Po prostu dramat


Na górę
Post: czw, 18 sty 2018 13:25:36 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pt, 24 lip 2009 11:30:07
Posty: 1260
Lokalizacja: Polska
Nie kracząc, ale od kiedy Netia przejęła TK u mnie 0 awarii, gdzie za czasów TK były cyklicznie.


Na górę
Post: pt, 19 sty 2018 21:28:59 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: pt, 27 sie 2010 18:56:31
Posty: 428
sert pisze:
Od 2 lat posiadamy z Netii usługę transmisji danych 10Gbps z miejscowości Bielsko-Biała - Epix Katowice.
2 lata temu po pierwszym dniu działania usługi, Netia miała pierwszą awarię łącza. Awaria trwała 11 godz. Kolejne miesiące usługa działała, pomijając nocne prace.
Ostatnie 3 miesiące jest dramat:
- awaria 3 września, niedzielne popołudnie, ucięty światłwód, brak usługi 8 godzin
- po paru tygodniach nocne wyłączenia, albo awarie albo prace, brak info o pracach

Ostatnie 3 dni to apogeum:
29.11.2017 od 00:30 do 05:00 awaria lub pracę o których nie zostaliśmy poinformowani
30.11.2017 przed południem godzinna awaria
01.12.2017 od 01:30 do 2:30 po mojej interwencji usługa została wznowiona, info z Netii: "Były planowane prace, które miały nie objąć państwa łącza ale jednak objęły :)"
01.12.2017 od 12:30 - jest 21:20 awaria nadal trwa, dopiero po 5 godz. (dzwoniłem na infolinię co godzinę) otrzymałem pełną informację o awarii "Został uszkodzony kabel w okolicach miejscowości Czechowice - Dziedzice, planowane usunięcie awarii około 6 godz"

Istotne. Chciałem zaznaczyć, że umowę podpisywałem jeszcze z panem Robertem L. który przy zamawianiu usługi gwarantował nam, że usługa będzie realizowana z redundancją łącza jaką obecnie wdraża Netia. Chwalił się, że Netia jako pierwsza w Polsce wdraża tak innowacyjną usługę. Z obiecanek zostały nici i awaryjna usługa. Oczywiście w umowie nie ma mowy o redundancji.
Rozmawiałem z obecnym handlowcem, który jest bardzo zdziwiony całą sytuacją gdyż twierdzi że do Bielska-Białej Netia ma 3 niezależne trasy. Może i mają ale w przypadku awarii mają problem zapewnić przepięcie na inną trasę!

Jak u Was z jakością usług?



Powiem Ci że żadna z powyższych awarii mnie nie dotknęła, dzięki Bogu. Jesteś z sf? m3? aj...?

_________________
J. Wolfgang von Goethe

"Kto nie idzie do przodu, ten się cofa."


Na górę
Post: śr, 25 kwie 2018 21:51:48 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: pt, 14 sie 2009 9:45:57
Posty: 303
odświeżę temat

u nas dzisiaj Netia nie działa od godziny 9:00 - czyli na ta chwilę 13 godzin !!!!
Na słuchawce studenci mówią, że jest awaria masowa buhahaha


edit: po ponad 16 godzinach działa !!!


Ostatnio zmieniony czw, 26 kwie 2018 7:19:28 przez marcin_siedlce, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr, 25 kwie 2018 22:17:02 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr, 24 kwie 2013 18:07:46
Posty: 1269
Lokalizacja: Myszków
U nas awaria od 18:25, uszkodzony łącznik w Warszawie pomiędzy naszym urządzeniem a ich. Do tej pory nie został wymieniony.

_________________
http://www.morawiec.info - taki tam sobie blog


Na górę
Post: pt, 01 cze 2018 9:05:02 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 23 paź 2006 16:55:26
Posty: 1099
Chciałbym zwrócić uwagę i ostrzec kolegów co do usług realizowanych przez Netię. NETIA NIE GWARANTUJE ŻADNEGO PODTRZYMANIA BATERYJNEGO SWOICH WĘZŁÓW.

Nie ma prądu to pada, nie ma opcji żebyście coś wywalczyli w tym zakresie. Oficjalne stanowisko jest takie że obecnie w standardach Netii nie ma gwarancji podtrzymania zasilania jak było kiedyś że minimum 2 godziny. Teraz nie musi być wcale.

Wyobrażacie posiadać takie transmisje które zasilają jakieś Wasze miasteczka pod GPON a nie mają podtrzymania? Miga prąd i transmisja pada a Netia w odpowiedzi - nic nie jesteśmy wstanie zrobić, nie gwarantujemy podtrzymania, sprzedajemy Panu kupę różnych usług za takie pieniądze że automatyczne agregaty byśmy mogli wstawić ale to nie ma znaczenia, nie ma UPSów i nie będzie.

Ja pier.

Sami inwestujemy, kładziemy siłownie z pakietami po 800Ah baterii żeby nic się nigdy nie wydarzyło. A nie możemy polegać na dostarczonej nam usłudze.

_________________
Yyyh?


Na górę
Post: pt, 01 cze 2018 10:01:36 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 13 sie 2007 2:00:48
Posty: 940
Lokalizacja: Piastów
Jak ostatnio miałem okazję zerknąć do jednego węzła Netii to widziałem stojące aku.
Podobno są podłączone, ale czy nadal to nie wie, bo ostatnio coś tam robili i być może już je zabrali.

_________________
[img]http://www.trzepak.pl/userbar.png[/img]
[url=http://www.freeconet.pl?partnerId=130][img]http://images36.fotosik.pl/45/68e5616e729ea972.jpg[/img][/url]
[url=https://polecam.bankmillennium.pl/?id=178854]


Na górę
Post: pt, 01 cze 2018 10:12:11 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 23 paź 2006 16:55:26
Posty: 1099
Gdzie jest to jest, gdzie nie ma to nie będzie. Netia przykładowo ma w tych dwóch miejscowościach swoich klientów, zakładam że koło 1000hp w każdej z nich i maja UPSa na 2minuty. W jednej części miasta zginie zasilanie i inna część nie ma usługi i wszystko jest dobrze. Jak nie liczą się z 1000hp to i ze mną nie będą.

_________________
Yyyh?


Na górę
Post: wt, 12 cze 2018 21:20:16 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: pt, 14 sie 2009 9:45:57
Posty: 303
marcin_siedlce pisze:
odświeżę temat

u nas dzisiaj Netia nie działa od godziny 9:00 - czyli na ta chwilę 13 godzin !!!!
Na słuchawce studenci mówią, że jest awaria masowa buhahaha


edit: po ponad 16 godzinach działa !!!


Dzisiaj powtórka z rozrywki.

na tą chwilę nie działa 6,5 godziny......


Na górę
Post: śr, 13 cze 2018 9:37:31 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: pt, 14 sie 2009 9:45:57
Posty: 303
marcin_siedlce pisze:
marcin_siedlce pisze:
odświeżę temat

u nas dzisiaj Netia nie działa od godziny 9:00 - czyli na ta chwilę 13 godzin !!!!
Na słuchawce studenci mówią, że jest awaria masowa buhahaha


edit: po ponad 16 godzinach działa !!!


Dzisiaj powtórka z rozrywki.

na tą chwilę nie działa 6,5 godziny......

edit: po 9,5 godziny działa


Na górę
Post: wt, 19 cze 2018 13:12:06 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 06 lut 2007 13:29:28
Posty: 3458
Jakie standardowo Netia daje SLA, i jakie bonifikaty za niedotrzymanie są?

Bo chyba nie takie jak na screenie?


Załączniki:
ssla.png
ssla.png [ 9.64 KiB | Przejrzano 1047 razy ]

_________________
po godzinach... http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=28&t=6570
Na górę
Post: pt, 22 cze 2018 23:49:08 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy czytelnik
Starszy czytelnik

Rejestracja: ndz, 06 lip 2014 2:01:20
Posty: 156
Lokalizacja: Wrocław
Karas pisze:
Jakie standardowo Netia daje SLA, i jakie bonifikaty za niedotrzymanie są?

Bo chyba nie takie jak na screenie?

To chyba ze starego TKT tabelka, teraz dają mniejsze bonifikaty (procentowo), ale już od 99.9 dają, ale o szczególy to handlowca pytaj.


Na górę
Post: sob, 23 cze 2018 10:18:15 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: wt, 06 lut 2007 13:29:28
Posty: 3458
no właśnie ja pamiętam, że netu nie było po kilkanaście godzin, a o jakimś rabacie już mowy nie było, bo przerwa krótsza niż 24h.
a teraz jak chcą usługę od nas, to z takim SLA.

_________________
po godzinach... http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=28&t=6570


Na górę
Post: sob, 23 cze 2018 17:45:05 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: czw, 12 lut 2015 0:02:27
Posty: 399
Lokalizacja: Łódź
Netia to ma niezły bałagan w swoim systemie. Jakieś 2mce temu musiałem im IP publiczne na lokalizacji zmienić bo dla nich tam neta dajemy a babka mi mówi ze oni tej lokalizacji nie mają w systemie i tego IP (srarego) tez nie

Ciekawe bo faktury za lokalizację płacą ;)

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: śr, 15 sie 2018 1:36:33 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: czw, 14 cze 2012 20:59:39
Posty: 134
Jakość mają dobrą,tylko w ostatnim czasie nasiliły się awarie w całym kraju


Załączniki:
2.jpg
2.jpg [ 69.41 KiB | Przejrzano 351 razy ]
Na górę
Post: śr, 15 sie 2018 12:51:41 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: wt, 17 lut 2009 0:15:58
Posty: 1356
Lokalizacja: Kraków
cdee pisze:
Jakość mają dobrą,tylko w ostatnim czasie nasiliły się awarie w całym kraju


Jak działa to jest dobra jakość ale jak nie działa to jest armagedon z jakąkolwiek sensowną informacją czy reakcją


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest sob, 22 wrz 2018 1:13:18

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl