Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: pt, 19 maja 2017 18:50:31 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Żółtodziób
Żółtodziób

Rejestracja: sob, 18 lut 2017 14:50:34
Posty: 6
Hej, możecie polecić jakieś stosunkowo cienkie a jednocześnie długie wiertła SDS plus do betonu (fi-10,12) o długości od 1500mm w górę? Google milczy, portale aukcyjne tym bardziej. :nie:


Na górę
Post: pt, 19 maja 2017 20:00:25 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: śr, 12 mar 2008 16:12:35
Posty: 7592
do sds plus z wiertłami dłuższymi jak 120 cm się nie spotkałem. My używamy 100 cm bo dłuższe łatwiej ukręcić. Na te średnice nie znajdziesz też adaptera-przedłużki jak masz normalnie w sds-max bo adapter jest grubszy niż wiertło...

_________________
www.fiberion.pl


Na górę
Post: pt, 19 maja 2017 21:19:30 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: ndz, 27 wrz 2009 12:11:28
Posty: 1284
Lokalizacja: lubuskie
W castoramie widzialem.

_________________
pozdr.
Maciek


Na górę
Post: pt, 19 maja 2017 22:01:40 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 28 maja 2013 20:29:53
Posty: 312
Lokalizacja: Gdansk
odpowiedni pręt + wiertło + spawarka i masz jakiej chcesz długości.

_________________
.:[BITCOIN]:.


Na górę
Post: pt, 19 maja 2017 23:36:04 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: śr, 12 mar 2008 16:12:35
Posty: 7592
Bitcoin pisze:
odpowiedni pręt + wiertło + spawarka i masz jakiej chcesz długości.


Tylko pamiętaj by migomat zabierać na robotę bo "nie znasz dnia ani godziny" jak Ci się ono ukręci.
Też to stosowaliśmy z konieczności i niestety wiertło pada na spawie bardzo szybko od udaru.

_________________
www.fiberion.pl


Na górę
Post: sob, 20 maja 2017 7:27:02 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Żółtodziób
Żółtodziób

Rejestracja: sob, 18 lut 2017 14:50:34
Posty: 6
Bitcoin pisze:
odpowiedni pręt + wiertło + spawarka i masz jakiej chcesz długości.


Myślałem o tym, ale to wiertło ma być m.in. używane do przewiertów pod kątem od klienta z domu prosto do ziemi. Gdyby pękło u klienta w ścianie to już skucha. W takim razie już lepiej zrobić większy otwór jakimś fabrycznie dłuższym na SDS max. :(


Na górę
Post: sob, 20 maja 2017 7:29:18 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Mistrz pióra
Mistrz pióra

Rejestracja: ndz, 09 mar 2008 13:41:52
Posty: 2426
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
wujek google znalazł mi jedynie

20 1500mm sds-max i chyba takie zakupimy ok. 450zł

ktoś widział np: 18 ?? potrzebuje podobnie do przebijania się na łączeniach bloków zwykle ściana jest ponad 1m i wierteł 1000m Nam brakuje :(
sds-max to nie problem mamy tzw "grubą bertę" z wiertałami 38-42 do hdpe wiec z takim "wiertłkiem" też sobie poradzi :D


Na górę
Post: sob, 20 maja 2017 14:45:44 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodociany subskrybent
Młodociany subskrybent

Rejestracja: pn, 16 lut 2004 12:12:27
Posty: 215
Lokalizacja: lodz
Poszukaj wiertel hilti kiedyś wierciłem takim ,przedział miedzy 150 cm a 180 cm długości fi 10 14 ,więcej nie pamiętam

_________________
Nie ma takich rzeczy na świecie, których nie można by naprawić odpowiednią ilością taśmy klejącej


Na górę
Post: sob, 20 maja 2017 16:21:49 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 300
10mm spawać 2x po 80cm to może pęknąć, trochę krucho. Ja zrobiłem sobie za pomoca TIG'a 160cm długości 20 i 16. kładziesz na 2 rurach i łapiesz z dwóch stron i przetapiasz tigiem. Trzyma do dziś a ściany w starym budownictwie lub kościele wierciło się oj wierciło.


Na górę
Post: ndz, 21 maja 2017 21:01:57 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 23 lut 2009 22:22:38
Posty: 1200
z długimi wiertłami jest jeden zasadniczy problem. Jak już przebijesz się przez beton siła odśrodkowa powoduje skrzywianie wiertła. Bardzo trudno nad tym zapanować. Najłatwiej w ten sposób pokrzywić mniejsze rozmiary 6,8,10 itp


Na górę
Post: pn, 22 maja 2017 9:29:40 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 300
Swego czasu też szukałem długich wierteł, ceny kosmos i trudno dostępne. Przetopione TIG'iem bez obcego materiału kilka wierteł porobiłem i w miejscu spawu żaden nie pękł. Minuta roboty


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest pn, 26 cze 2017 5:41:25

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl