Trzepak.pl

Regulamin forum


Wypowiedzi muszą stosować się do zasad ogólnie przyjętej "netykiety" wynikającej z dokumentu RFC 1855, zamieszczonego pod tym adresem:
http://www.ietf.org/rfc/rfc1855.txt
Osoby wypowiadające się tu "zawodowo" proszone są o logowanie się swoim imieniem i nazwiskiem, a w stopce ich wypowiedzi wskazane jest przedstawienie danych adresowych łącznie z linkiem do strony głównej przedsiębiorstwa lub organizacji, którą reprezentują.
Umieszczanie informacji reklamowych w wypowiedzi i w stopce nie jest wskazane a moderatorzy mogą ingerować usuwając takie posty w sposób nie podlegający dyskusji.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: wt, 13 gru 2016 17:35:32 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 15 sie 2005 19:04:37
Posty: 1142
dostałem dzisiaj maila od UKE , myślałem że tylko raz do roku będę miał coś do nich wysyłać tak jak są np sprawozdania do marca... ale jednak jest coś jeszcze.
czy ktoś może mi podpowiedzieć jakie to dane mam im podsyłać? są jakieś druki ? gdzie to wysłać ?

Kod:
Ta wiadomość została wysłana w dniu 13.12.2016 ze skrzynki operacyjnej plicbd@uke.gov.pl Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Warszawie.

Dotyczy braku przekazywania danych wymaganych ustawowo do Platformy Lokalizacyjno Informacyjnej z Centralną Bazą Danych.

Informacja ta wysyłana jest na podane przez Państwa adresy zarejestrowane w Systemie Obsługi Użytkownika PLI CBD.

Ponieważ znajdują się one w trybie wysyłki UDW dlatego też w przypadku gdy dany adres związany jest z większą ilością firm

niż jedna prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia której firmy dotyczy nasza interwencja.

 

Zgodnie z obowiązującym Prawem telekomunikacyjnym* zobowiązani są Państwo przekazywać dane do PLI CBD

niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin po ich aktualizacji. W przypadku braku zmian w ciągu ostatniego miesiąca

należy przekazać dane całościowe po uprzednim ustaleniu ich terminu przekazania za pośrednictwem systemu SOU

Przekazanie danych całościowych w takim przypadku (braku zmian danych w ciągu miesiąca) powinno odbywać się

nie rzadziej niż raz w miesiącu.

_________________
Obrazek


Na górę
Post: wt, 13 gru 2016 17:49:52 
Odpowiedz z cytatem
Online
Powieściopisarz
Powieściopisarz

Rejestracja: czw, 25 mar 2010 13:23:23
Posty: 1594
Jak jesteś podłączony do PLI CBD to musisz przesyłać regularnie (chyba nawet codziennie) dane lokalizacyjne numerów twoich i przeniesionych do ciebie. Twój system do PLI CBD powinien to zapewniać.

_________________
www.inet.one.pl
Konfiguracja BGP. Podział pasma (filtry mieszające, IFB). Skrypty bash, perl.


Na górę
Post: śr, 14 gru 2016 10:04:46 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodszy czytelnik
Młodszy czytelnik

Rejestracja: sob, 25 lis 2006 15:27:35
Posty: 60
Lokalizacja: Gliwice
Też to dostałem codziennie pliki incremental szły, ale puste i nie miałem zgłoszonego pobierania całościowego raz na miesiąc... tylko czemu dopiero teraz po takim czasie ???
Nie bardzo wiem co im odpisać bo kazali w ciągu 7dni wysłać wyjaśnienie...


Na górę
Post: śr, 14 gru 2016 10:14:28 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pt, 30 mar 2012 20:46:19
Posty: 584
Lokalizacja: PL
Też to dostałem,...

mimo że korzystam z zewnętrznej obsługi przez " LOVO " -

czy mi się wydaje czy to LOVO powinno za mnie to zrobić ? skoro zajmują się przenosinami numerów itp.. ktoś się orientuje jak to właśnie jest z tym ?

_________________
Pomoc dla szymona: przelew:98175000120000000032333095 tytuł „SZYMON” sms: AT.RYCZERZ nr:72068 /2,46


Na górę
Post: śr, 14 gru 2016 10:25:26 
Odpowiedz z cytatem
Online
Powieściopisarz
Powieściopisarz

Rejestracja: czw, 25 mar 2010 13:23:23
Posty: 1594
To zależy co masz w umowie. Inna sprawa, że musisz im przekazywać te dane czyli dokładną lokalizację każdego numeru telefonu.

_________________
www.inet.one.pl
Konfiguracja BGP. Podział pasma (filtry mieszające, IFB). Skrypty bash, perl.


Na górę
Post: śr, 14 gru 2016 12:35:10 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pt, 30 mar 2012 20:46:19
Posty: 584
Lokalizacja: PL
H_C_K pisze:
Też to dostałem codziennie pliki incremental szły, ale puste i nie miałem zgłoszonego pobierania całościowego raz na miesiąc... tylko czemu dopiero teraz po takim czasie ???
Nie bardzo wiem co im odpisać bo kazali w ciągu 7dni wysłać wyjaśnienie...


ps: gdzie to wysyłasz - czy to w sou czy gdzie ?

_________________
Pomoc dla szymona: przelew:98175000120000000032333095 tytuł „SZYMON” sms: AT.RYCZERZ nr:72068 /2,46


Na górę
Post: śr, 14 gru 2016 12:36:09 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pt, 30 mar 2012 20:46:19
Posty: 584
Lokalizacja: PL
baroo pisze:
To zależy co masz w umowie. Inna sprawa, że musisz im przekazywać te dane czyli dokładną lokalizację każdego numeru telefonu.



PS: dzięki za info umowę sprawdzamy już ale pytanie gdzie to niby się wysyła im ? przez panel sou czy coś innego jeszcze powinno być ? pytam na zaś zanim cokolwiek zrobimy

_________________
Pomoc dla szymona: przelew:98175000120000000032333095 tytuł „SZYMON” sms: AT.RYCZERZ nr:72068 /2,46


Na górę
Post: śr, 14 gru 2016 12:36:40 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodszy czytelnik
Młodszy czytelnik

Rejestracja: sob, 25 lis 2006 15:27:35
Posty: 60
Lokalizacja: Gliwice
Wystawiam to na FTP, do którego łączą się z PLICBD i sobie pobierają pliki, incremental co godzinę jest pobierane, ale jeszcze w sou trzeba zgłosić dzień, w którym mają pobierać dane całościowe raz na miesiąc


Na górę
Post: czw, 22 gru 2016 11:11:44 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Żółtodziób
Żółtodziób

Rejestracja: czw, 03 mar 2016 18:15:35
Posty: 24
Lokalizacja: Wrocław
Witam,
jak się ma sprawa z Nettelekomem? Również otrzymaliśmy to pismo i nie wiemy, co odpisać. Od Nettelekomu dostaliśmy jedynie informację, że załatwiają sprawę z UKE, mamy uzbroić się w cierpliwość. Po 2 dniach przyszedł mail, aby ustalić z UKE termin przekazywania danych całościowych.
SOU -> Nowe Zgłoszenie -> Kategoria -> Dane Wsadowe -> Podkategoria -> Harmonogramy pobrań danych całościowych -> tutaj ustalamy termin, w którym przesyłane będą dane. Dane przesyłamy przez aplikację Teleport -> Zarządzanie PLI -> Zlecenie Full Batch.

Z racji, że dane klientów w Teleport nie są w pełni uzupełnione, prawdopodobnie trzeba wszystko uzupełnić ręcznie. Pytanie, w jaki sposób wysyłacie dane zaktualizowane? Dane całościowe, które nie uległy zmianie będą wysyłane co miesiąc w taki sposób, jaki opisałem wyżej.

Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest ndz, 22 sty 2017 16:03:46

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl