Trzepak.pl

Regulamin forum


Wypowiedzi muszą stosować się do zasad ogólnie przyjętej "netykiety" wynikającej z dokumentu RFC 1855, zamieszczonego pod tym adresem:
http://www.ietf.org/rfc/rfc1855.txt
Osoby wypowiadające się tu "zawodowo" proszone są o logowanie się swoim imieniem i nazwiskiem, a w stopce ich wypowiedzi wskazane jest przedstawienie danych adresowych łącznie z linkiem do strony głównej przedsiębiorstwa lub organizacji, którą reprezentują.
Umieszczanie informacji reklamowych w wypowiedzi i w stopce nie jest wskazane a moderatorzy mogą ingerować usuwając takie posty w sposób nie podlegający dyskusji.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: śr, 30 sie 2017 13:37:26 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy alchemik
trzepakowy alchemik

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 4998
mam klienta na nb u którego wyłącza się lan na tym nanobridżu.
Najpierw myślałem że to problem z ruterem, bo był tam netis, wymieniłem na tp-linka i dalej to samo.
Sytuacja wygląda tak, że po reboocie komunikacja wraca, ustawiłem watchdoga i teoretycznie działa, ale w praktyce czas reakcji jest zauważalny.
Co ciekawe, w nocy jak niekorzysta, uptime potrafi być kilka/naście godzin, problemy zawsze zaczynają się gdy zaczyna używać internetu.
Pytanie czy to bardziej wina bridża czy kabla? Kabel ma jakiś lepszy, złączki też już wymieniałem, pytam, bo coś mi świta, że kiedyś antenę też wymieniałem, ale sobie głowy obciąć nie dam, zresztą od tego czasu buża już niejedna przeszła, i mogło się zepsuć ponownie. Antenę byłoby w miarę łatwo wymienić, z kablem może być problem...
Mam w planie pojechać tam z anteną dzisiaj, ale jak ktoś z doświadczenia wskaże że to raczej kabel, to może od razu kabel wymienię?
Nie chce mi się tam jechać kolejny raz, natomiast akurat wymiana kabla w tym miejscu to +2godzinki roboty więc... :(


Na górę
Post: śr, 30 sie 2017 13:56:09 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt, 06 lut 2015 13:46:25
Posty: 872
Od kabla, mialem to samo na MT, raz chodzilo 2 dni, a raz co pol dnia tracilo, restart pomagal, okazalo sie, ze to koncowka zle zarobiona, zamiast do druta byla do linki, wez tester i sprawdz ruszajac kabel

Wysłane z mojego X5max przy użyciu Tapatalka

_________________
###############
PtP 60GHz Pro MHD: 2000 netto [Trzepak]
www.siec.multimediahd.pl/60ghz#400
###############


Na górę
Post: śr, 30 sie 2017 14:03:30 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy alchemik
trzepakowy alchemik

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 4998
Końcówki wymieniane od strony anteny 1 lub 2 (nie pamiętam) od strony rutera 3. Generalnie długo był spokój, a teraz znów się odezwało... No nic, wygląda na to że wymienię chyba antenę i kabel... a to i zasilacz do kompletu, bo to już nie ma najmniejszego znaczenia :)


Na górę
Post: śr, 30 sie 2017 14:21:24 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodszy czytelnik
Młodszy czytelnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 26 lis 2007 1:44:38
Posty: 83
Mam identyczny problem z klientem podpiętym bezpośrednio do bazy (RB433) .

Nie używasz czasem kabla NETSET UTP zewnętrzny?


Na górę
Post: śr, 30 sie 2017 14:27:06 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy alchemik
trzepakowy alchemik

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 4998
zewnętrzny na 100% czy netset teraz nie wiem, ale napewno ftp.


Na górę
Post: śr, 06 wrz 2017 8:40:47 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: czw, 11 kwie 2013 13:15:07
Posty: 121
Mam to samo z nanoM5loco. Wymieniłem kabel i router a dalej się wiesza. Soft xw 6.0.6.


Na górę
Post: śr, 06 wrz 2017 9:26:59 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy alchemik
trzepakowy alchemik

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 4998
jak się wiesza to nie masz to samo -mi się nie wieszał.
I wygląda na to, że pomogła wymiana kabla. Kabel był ubiquiti czarny.
Nie wiem czy miał jakąś mikrousterkę na bębnie czy ktoś mu jakoś pomógł.. na zewnątrz nic nie było widać...


Na górę
Post: śr, 06 wrz 2017 21:33:10 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: czw, 11 kwie 2013 13:15:07
Posty: 121
Tzn wiesza się połączenie. Urządzenie działa, ale po jakimś czasie nie mogę pingować routera za nim. Po restarcie loco komunikacja zaczyna działać. Wyłaczanie lanu w ubi nie pomaga.


Na górę
Post: wt, 16 sty 2018 21:26:37 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodociany subskrybent
Młodociany subskrybent
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 13 wrz 2010 22:41:34
Posty: 271
Mam to samo, obecnie problem rozwiązałem ustawieniem watchdoga na IP WAN w routerze klienta, przewód wymieniony, wtyki także, stawiam na router lub antenę choć praktycznie wszystko nowe.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest czw, 22 lut 2018 18:48:30

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl