Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: pn, 29 mar 2004 15:42:38 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy czytelnik
Starszy czytelnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 23 lut 2004 1:49:49
Posty: 172
Lokalizacja: SZCZECIN
Witam. Zastanawiam sie ostatnio jak zasilc ap którego chce umiescic w budynku gdzie mam 2 userów. Wszystko jest oki jesli chodzi o zamontowanie ap i kable sieciowe ale nie wiem z kąd wziąć prąd! Odpada zasilanie po lanie bo nikt się nie zgodzi (z tych urzutkownikw).
Czy jest ktoś kto załatwiał prąd legalnie od elektrowni i pozwolenia z administracji itd? Jak to się odbywa?


Na górę
Post: pn, 29 mar 2004 18:37:01 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw, 30 paź 2003 1:34:26
Posty: 318
Lokalizacja: Gdańsk
no troche klopotliwa sprawa bo w takim przypadku musial bys na 100 % zalozyc wlasny licznik, i cala elektryke + akceptacja jakiegos elektryka + cala sprawa w elektrowni i administracji
wiec sprawa i kosztowna i klopotliwa
ale jak nie masz wyjscia to wal najpierw do administracji osiedla
tam ci wszystko powiedza co i jak a to juz zalezy od danej spoldzielni

_________________
Co tu bede bazgrał ?
Nazywam się Darek i pracuję na win xp i lin MDK 10, AMD 64 3200+ (939) ram 512, HD SATA 160, Radeon x700 i tyle


Na górę
Post: pn, 29 mar 2004 19:05:16 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Trochę nie rozumiem dlaczego użytkownicy nie chcą się zgodzić, możesz stwierdzić że jeżeli nie chcą się zgodzić to nie masz możliwości technicznych dostarczenia im internetu :).


Na górę
   
Post: pn, 29 mar 2004 21:32:24 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Moze powinienes postawic u kazdego klienta zasilacz i przez skretke. I powiedziec ze to jest konieczne do dzialania internetu. Jak ktos nie korzysta z internetu to moze wylaczyc z listwy albo z gniazdka zasilacz. A przy wlaczaniu kompa musialby wlaczac zasilacz. Mysle ze skoki napiecie typu wlaczanie/wylaczanie AP nie powinno uszkodzic urzadzenia.


Na górę
   
Post: pn, 29 mar 2004 22:59:06 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw, 30 paź 2003 1:34:26
Posty: 318
Lokalizacja: Gdańsk
ja mam 2 klientow na troche innej zasadzie ale rozwiazuje to moje problemy
mam u nich ap + dwie anteny a oni za to maja darmowy net :)
i nie marudza ze prad od nich biore, ze maja jakies tam dodatkowe rzeczy i ze czasami przychodze do sprzetu :)

_________________
Co tu bede bazgrał ?

Nazywam się Darek i pracuję na win xp i lin MDK 10, AMD 64 3200+ (939) ram 512, HD SATA 160, Radeon x700 i tyle


Na górę
Post: pn, 29 mar 2004 23:52:05 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Jak się nie chcą zgodzić to ich problem, nie przejmuj się każdym klientem, który marudzi. Jak komus zależy na necie to i pięć takich zasilaczy pozwoli sobie wpiąć.

No ale na serio to możesz się umówić że ten u którego będzie AP obniżysz mu abonament o 10 zł, a jak dalej będzie marudził to załóż podlicznik.


Na górę
   
Post: wt, 30 mar 2004 1:37:46 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Spróbuj sie dogadać z administracja, żebyś mógł sie wpiać pod licznik ogólny zasilania kladki schodowej/piewnicy... najcześciej na to pozwalaja... bo koszta i tak dziela sie na mieszkańców kladki albo całego bloku...


Na górę
   
Post: pt, 02 kwie 2004 17:09:31 
   Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Zwroccie tylko uwage na jeden drobny fakt: ile to pradu bierze. Wiem, ze switch to okolo 10W, ap pewnie nie tak znacznie wiecej, wiec jakby zalozyc na to licznik to nakreci jedna kilowatogodzine (zalozmy ze sprzet ma te 25W) co okolo 40 godzin. 1 oswietlenie jednej klatki, ktore w koncu nie chodzi non-stop wypala w ciagu doby wiecej, wiec spoldzielnia raczej na tym nie zbiednieje. Mozna sie tez na jakis rozsadny ryczalt umowic...


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest pt, 17 sie 2018 20:38:06

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl