Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn, 09 sty 2017 20:30:06 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Witam,

Szukam modemu lub routera z usb do podpiecia sticka USB - huwaei 3372 - z opcją bridge mode.
Docelowy router lezy 3 pietra niżej a musze na nim ustawić zewnetrzne stałe IP, które dostaje od sieci komórkowej.


Na górę
Post: pn, 09 sty 2017 20:40:33 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
routing do modemu zrób - np. na mikrotiku
masz wykupiona opcje stałego, zewn IP u operatora GSM?
jeśli tak to ok, jeśli nie - to VPN. inaczej sie nie da

rb daj 951Ui-2nD - 173zl

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Ostatnio zmieniony pn, 09 sty 2017 20:43:16 przez almemento, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn, 09 sty 2017 20:40:42 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pn, 02 maja 2011 21:52:57
Posty: 1158
yatta pisze:
Szukam modemu lub routera z usb do podpiecia sticka USB - huwaei 3372 - z opcją bridge mode.

Zainteresuj się produktami Dovado Tiny/Tiny AC... obsługują modemy USB z WAN w bridge (nie HiLink-on sam tworzy NAT).


Na górę
Post: pn, 09 sty 2017 21:39:19 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Wlasnie odsyłam dovado 3gn..
Sprzedawca zapewnial, ze bedzie dzialac z moim 3372, ale najwyrazniej sie pomylil :)

Tylko, ze tiny ac kosztuje konkretną monetę.
Ewentualnie inna opcja - mam wndr3700 z openwrt luci - da sie jakoś ogarnąć ?


Na górę
Post: pn, 09 sty 2017 22:03:58 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
pytasz o sprzęt - odpowiedziałem Ci: mikrotik 951Ui-2nD - 173zł kosztuje.
na tym 100% ogarniesz modem huawei e3372 - wersję e3372s-153 oraz e3372h-153

mam u siebie w/w rozwiązanie i działa. nie mam problemów z tym sprzętem. mogę polecić.

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Na górę
Post: pn, 09 sty 2017 22:14:58 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Kurde, nie zauwazylem posta:)

No w zasadzie moge mtikiem to ogarnąć, bo na dole też mtik jest.

Jeżeli pociągnie tego 3372 to bajka.

Dzięki za porade!

Edit

Moze wiesz czy hEx zadziala z modemem 4g?
https://routerboard.com/RB750Gr3


Na górę
Post: pn, 09 sty 2017 22:57:56 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
hEX RB750GR3 też ogarnie, tylko cena to 233zł
za tego hAP 951Ui-2HnD zapłacisz 173zł i też będziesz zadowolony. niby nie duża różnica. w tym hAP masz wbudowane WiFi - zależy co potrzebujesz.

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Na górę
Post: wt, 10 sty 2017 0:01:23 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Tylko hex ma uplinka 1gbit, hap tylko 100mbps.
Ok, to mam wybrane w takim razie:)


Na górę
Post: wt, 10 sty 2017 0:13:39 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pn, 02 maja 2011 21:52:57
Posty: 1158
yatta pisze:
Wlasnie odsyłam dovado 3gn..
Sprzedawca zapewnial, ze bedzie dzialac z moim 3372, ale najwyrazniej sie pomylil :)

To staroć i nie wspiera takiego trybu pracy, no niestety Dovado są b.drogie (oprócz trybu bridge posiadają jeszcze kilka bajerów...).
yatta pisze:
Ewentualnie inna opcja - mam wndr3700 z openwrt luci - da sie jakoś ogarnąć ?

Masz "chleb" a próbujesz szukać "bułek"-na tym Netgearze E3372 będzie działał lepiej od każdego Mikrotika z USB (@almemento nie powiedział ci że Mikrotik działa dobrze z modemami USB w wersji tyko HiLink, dodatkowo jeżeli sieć będzie osiągała znaczne transfery potrzebował będziesz do niego aktywnego HUB-a USB, ww WNDR3700 też możesz go potrzebować ale jest to o wiele mniej prawdopodobne-bo sprzęt fabrycznie przygotowany pod obsługę zewnętrznych dysków USB). P.S Ten hEX RB750Gr3 jak na swoje wyposażenie jest całkiem tani.


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 19:52:51 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Netgeara przerzucam w inne miejsce, stad padło na mtika.

Przyszedł już, ale cos moj huawei nie dziala z nim.
Musi byc hilink czy zwykly tez zadziala?


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 19:59:56 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
masz e3372s czy e3372h?
mietka którego wziąłeś 951? - jaki masz na nim soft?

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 20:15:34 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
e3372s-153.
Przez apke ustawilem RAS
Mtik RB952Ui-5ac2nD soft najnowszy 6.38


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 20:27:28 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
modem LTE widoczny w mtiku?

w sumie ... wgraj mu może hilinka:
1. soft: 22.300.09.00.00_M_AT_04.rar

2. webUI: Update_WEBUI_17.100.13.01.03_HILINK_Mod1.2.rar

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 20:28:49 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
W resources usb jest, ppp tez sie pojawia, tylko od razu rozłącza, pobiera jakieś dziwne ip z puli 10.x
Nie chce hilinka, bo wtedy na routerze nie pojawia sie publiczne ip, a o to mi chodzi:)

Ciagle jest status waiting for packets.


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 21:00:54 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
i takiego pub. IP nigdy nie dostaniesz od operatora GSM.
pojawia sie wewn. 10.x

oczywiście maskaradę na LTE ustawiłes?
jakiś poradnik choćby jak modem z mtikiem podłączyć czytałeś?

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 21:19:53 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Oczywiscie, ze dostane, bo w tmobile mam wykupione stale publiczne ip.
Czytalem kilka opisów jak podłączyć, ale bezskutecznie.

Btw nie jestem lamą i ogarniam tematy sieciowe :)


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 21:22:18 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
jarek7714 pisze:
yatta pisze:
Wlasnie odsyłam dovado 3gn..
Sprzedawca zapewnial, ze bedzie dzialac z moim 3372, ale najwyrazniej sie pomylil :)

To staroć i nie wspiera takiego trybu pracy, no niestety Dovado są b.drogie (oprócz trybu bridge posiadają jeszcze kilka bajerów...).
yatta pisze:
Ewentualnie inna opcja - mam wndr3700 z openwrt luci - da sie jakoś ogarnąć ?

Masz "chleb" a próbujesz szukać "bułek"-na tym Netgearze E3372 będzie działał lepiej od każdego Mikrotika z USB (@almemento nie powiedział ci że Mikrotik działa dobrze z modemami USB w wersji tyko HiLink, dodatkowo jeżeli sieć będzie osiągała znaczne transfery potrzebował będziesz do niego aktywnego HUB-a USB, ww WNDR3700 też możesz go potrzebować ale jest to o wiele mniej prawdopodobne-bo sprzęt fabrycznie przygotowany pod obsługę zewnętrznych dysków USB). P.S Ten hEX RB750Gr3 jak na swoje wyposażenie jest całkiem tani.


Na alle są dovado 4g tiny ktore kosztują tyle samo co mtik.


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 22:57:41 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pn, 19 maja 2008 22:09:40
Posty: 598
jeśli masz "waiting for packets" to ja juz rozkładam ręce.
tutaj piszą, ze modem nie jest w trybie modem mode.
poczytaj: http://askubuntu.com/questions/381970/h ... modem-mode

daj znac czy sie udalo

_________________
http://webh.pl/?promo=11060


Na górę
Post: śr, 11 sty 2017 23:33:57 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pn, 02 maja 2011 21:52:57
Posty: 1158
almemento pisze:
i takiego pub. IP nigdy nie dostaniesz od operatora GSM.
pojawia sie wewn. 10.x

Podajesz nie mające z rzeczywistością nic wspólnego informacje- (w Plusie/CP regularnie jest dostępne w cenniku dla wszystkich w abonamencie), mam też Orange dla indywidualnych i również mam publiczny IP-tutaj nawet za free, T-Mobile też od dawna sprzedaje usługę dla firm (także jak klient się uprze to i w taryfach indywidualnych dostanie).
yatta pisze:
Na alle są dovado 4g tiny ktore kosztują tyle samo co mtik.
Tak ale ten Dovado w porównaniu z Mikrotikiem hEX RB750Gr3
jest więcej niż "cienki", osobiście używam
Kod:
 Nazwa urządzenia:Gargoyle
Wersja Gargoyle:1.9.1.1 (r49398), by obsy
Model:Nexx WT3020
Konfiguracja urządzenia:Brama sieciowa
Zajętość pamięci RAM:18.4MB / 59.9MB (30.7%)
Połączenia:101/4096
Średnie obciążenie CPU:0.27 / 0.06 / 0.02  (1/5/15 min.)
Czas pracy:0 dni, 6 godz., 32 min.
Bieżąca data i czas:2017-01-11 22:22 CET
Adres IP WAN:79.162.9...
Maska podsieci WAN:255.255.255.252
Adres MAC WAN:00:A0:C6:00:00:00
Adres bramy WAN:98.96.1...
Serwer(y) DNS WAN:194.204.152.34
194.204.159.1
208.67.220.220
208.67.222.222
CPU ma ten sam co Dovado Tiny AC, wydałem za niego 15$, podłączyłem w zewnętrznej obudowie zasilając PoE 48V/5V z E398 wyciąga do 85Mbps.


Na górę
Post: czw, 12 sty 2017 11:05:44 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
almemento pisze:
jeśli masz "waiting for packets" to ja juz rozkładam ręce.
tutaj piszą, ze modem nie jest w trybie modem mode.
poczytaj: http://askubuntu.com/questions/381970/h ... modem-mode

daj znac czy sie udalo



Tu jest ciekawsza wersja i to w dodatku hautu :)
http://blog.asiantuntijakaveri.fi/2015/ ... -from.html


Na górę
Post: czw, 12 sty 2017 12:52:21 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
No i pykło :)

https://drive.google.com/file/d/0B84-iQ ... poV28/view - lecimy wg manuala, u mnie punkt 3 nie byl potrzebny.

I mam stalego zewnetrznego ipka na mtiku przypisanego.


Na górę
Post: czw, 12 sty 2017 14:17:37 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy czytelnik
Starszy czytelnik

Rejestracja: śr, 12 lis 2008 14:08:12
Posty: 184
Czy to opis przeróbki z hilinka na zwykły modem?


Na górę
Post: czw, 12 sty 2017 16:34:07 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Tak, tez.


Na górę
Post: pt, 13 sty 2017 17:00:12 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obserwator
Obserwator

Rejestracja: pn, 24 lis 2008 15:23:14
Posty: 35
Kuzwa, zrestartowałem ruter i przestało działac.. :)


Na górę
Post: pt, 17 lut 2017 2:11:54 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Żółtodziób
Żółtodziób

Rejestracja: pt, 17 lut 2017 2:09:10
Posty: 2
yatta pisze:
Kuzwa, zrestartowałem ruter i przestało działac.. :)


Poradziłeś sobie? Ja właśnie dzisiaj przerobiłem hilink na zwykły oraz podłączyłem do RB951 i RB751. Niestety, na jednym firmware huawei'a nie chciał działać. Waiting for packets.... Teraz działa po resetach bez problemu.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę 1 2 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest sob, 23 wrz 2017 19:55:41

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl