Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Autor Wiadomość
Post: śr, 18 lis 2020 23:14:01 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Żółtodziób
Żółtodziób

Rejestracja: śr, 18 lis 2020 23:03:53
Posty: 1
Witam wszystkich,
To mój 1 post, wcześniej użyłem opcji szukaj ale nie znalazłem nic o danym modelu.
Posiadam model TENDA AC11, kupiłem bo miał mieć fajny zasięg i faktycznie ma. Ale mam wieczorami problem, że internet się rozłącza. Gubi się WIFI, i po kilkunastu sekundach się pojawia, a po kablu po prostu rozłącza i nie ma internetu. Nie wiem czy to wadliwe urządzenie czy wina dostawcy ( często mam z nim problemy Moico) Tutaj na forum widzę, że zdania są podzielone co do routerów tenda
Kolejne pytanie to czy wiecie jak można "odblokować pingi"? Przeszukałem ustawienia milion razy i niestety nic nie potrafię znaleźć, sam do końca nie wiem co to znaczy, ale dostawca kazał to zrobić w celu weryfikacji jakości łącza.
Pozdrawiam i dziękuję.


Na górę
Post: czw, 19 lis 2020 11:16:36 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt, 28 paź 2005 0:39:53
Posty: 16032
Lokalizacja: Wrocław
jeśli po kablu jest problem to generalnie zwykle problem z łączem a nie routerem.

_________________
http://www.krt.net.pl - Internet Wrocław do domu
http://www.teleport.net.pl - Internet dla biznesu.


Na górę
Post: czw, 19 lis 2020 12:16:09 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: pn, 23 kwie 2012 23:27:47
Posty: 440
Co rozumiesz że po kablu rozłącza? Masz sieć , ale nie ma netu, czy nie masz sieci?
Ping do czego chcesz odblokować?


Na górę
Post: czw, 19 lis 2020 13:37:37 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: śr, 27 maja 2020 22:28:03
Posty: 344
Lokalizacja: Miechów/Kraków
Jan_80 pisze:
Witam wszystkich,
To mój 1 post, wcześniej użyłem opcji szukaj ale nie znalazłem nic o danym modelu.
Posiadam model TENDA AC11, kupiłem bo miał mieć fajny zasięg i faktycznie ma. Ale mam wieczorami problem, że internet się rozłącza. Gubi się WIFI, i po kilkunastu sekundach się pojawia, a po kablu po prostu rozłącza i nie ma internetu. Nie wiem czy to wadliwe urządzenie czy wina dostawcy ( często mam z nim problemy Moico) Tutaj na forum widzę, że zdania są podzielone co do routerów tenda
Kolejne pytanie to czy wiecie jak można "odblokować pingi"? Przeszukałem ustawienia milion razy i niestety nic nie potrafię znaleźć, sam do końca nie wiem co to znaczy, ale dostawca kazał to zrobić w celu weryfikacji jakości łącza.
Pozdrawiam i dziękuję.


Nie rozumiem co masz na myśli mówiąc "odblokować pingi". Wejdź na wiersz poleceń (CMD jak kto woli) i wpisz ping 8.8.8.8
Twój dostawca internetu nie ma z tym nic wspólnego skoro stracisz zasięg po WI-Fi. On daje ci tylko kabelek z internetem i nic więcej. Jeśli rozłącza cię po ethernecie to co masz na myśli? Pokazuje ci ikonkę jakby kabel był odpięty czy wyskakuje komunikat że nie ma internetu (na przeglądarce jak wchodzisz na jakąś strone). Jeśli pokazuje ci jakbyś miał "odpięty kabel" to znaczy że pewnie urządzenie jest walnięte, oddaj na gwarancję i weź nową sztuke. Jeśli dalej chcesz brnąć w to że to twój dostawca to kup jakiegoś taniego tp-linka na allegro i sprawdź czy dalej problem się będzie dział.


Na górę
Post: czw, 19 lis 2020 13:54:01 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista

Rejestracja: pt, 02 paź 2015 9:58:39
Posty: 595
Nie wiem jak Cię autoryzują, ale skoro wieczorami masz problem to odłącz router Tenda i podepnij się bezpośrednio patchcordem pod laptop / komputer i obserwuj.
Jeżeli nie będą mieli MAC w bazie to dodaj przez panel abonenta czy infolinię. Tak przypuszczam. Musisz sam się przekonać jak nadają uprawnienia.
Bardziej doświadczeni Koledzy pewnie nawet jakiś program podlinkują, który zrobi wykresy, pokaże statystyki, itp. Zobaczy się czy to powtarzalne.
Może napisz coś o samym łączu. Jak Ci dostarczają sygnał? Z gniazdka RJ45 wychodzisz na router? Czy z jakiegoś modemu lecisz patchcordem na Tendę? Podaj symbole sprzętu.
TV posiadasz od Nich? Co to za usługa? Z nią nie ma problemów?


Na górę
Post: czw, 19 lis 2020 15:42:25 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 5546
z blokowaniem pingów zapewne chodzi o to, że tenda ma zablokowane odpowiedzi na ping z zewnątrz i dostawca ni może pingować, tak się domyślam.
Co do przerwań, to myślę że chodzi o brak netu (a sieć lokalna jest ok) tak się domyślam, chociaż opis jest faktycznie bardzo niejednoznaczny.


Na górę
Post: pt, 20 lis 2020 0:04:42 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: pn, 23 kwie 2012 23:27:47
Posty: 440
A najlepsze jest to, że piszą wszyscy, tylko nie autor tematu. Chyba szkoda czasu.


Na górę
Post: pt, 20 lis 2020 2:13:02 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Powieściopisarz
Powieściopisarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz, 11 gru 2011 0:33:43
Posty: 1584
To wygląda jak restart routera. Nie wiem czy Tendy mają w menu uptime ale od tego bym zaczął.


Na górę
Post: pt, 20 lis 2020 8:07:24 
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master

Rejestracja: czw, 23 lis 2006 17:26:03
Posty: 5546
też tak na początku pomyślałem, ale skoro
Cytuj:
mam wieczorami problem
to albo za dnia nie siedzi na necie i nie miał jak zauważyć, albo to nie to..


Na górę
Post: pt, 20 lis 2020 12:32:02 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: śr, 27 maja 2020 22:28:03
Posty: 344
Lokalizacja: Miechów/Kraków
krasnoludek pisze:
z blokowaniem pingów zapewne chodzi o to, że tenda ma zablokowane odpowiedzi na ping z zewnątrz i dostawca ni może pingować, tak się domyślam.
Co do przerwań, to myślę że chodzi o brak netu (a sieć lokalna jest ok) tak się domyślam, chociaż opis jest faktycznie bardzo niejednoznaczny.

Jan_80 pisze:
Ale mam wieczorami problem, że internet się rozłącza. Gubi się WIFI, i po kilkunastu sekundach się pojawia, a po kablu po prostu rozłącza i nie ma internetu.
Pozdrawiam i dziękuję.

kolega napisał że gubi mu wifi. to nie wygląda na problem u dostawcy :/


Na górę
Post: sob, 21 lis 2020 1:07:28 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Fanatyczny prenumerator
Fanatyczny prenumerator

Rejestracja: pn, 23 kwie 2012 23:27:47
Posty: 440
br004d pisze:
kolega napisał że gubi mu wifi. to nie wygląda na problem u dostawcy :/

Kolega napiał 3 dni temu temat i od tego dnia nie miał czasu nawet zerknąć do swojego tematu. Szkoda naszego zachodu.


Na górę
Post: sob, 21 lis 2020 1:18:23 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Subskrybent
Subskrybent

Rejestracja: śr, 27 maja 2020 22:28:03
Posty: 344
Lokalizacja: Miechów/Kraków
jack78 pisze:
br004d pisze:
kolega napisał że gubi mu wifi. to nie wygląda na problem u dostawcy :/

Kolega napiał 3 dni temu temat i od tego dnia nie miał czasu nawet zerknąć do swojego tematu. Szkoda naszego zachodu.

od tamtego czasu nawet go na forum nie było, faktycznie nie ma co czasu marnować


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest pt, 27 lis 2020 22:22:17

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl