Orin pisze:
Z jednej strony macie rację chłopaki że trzeba się cenić. Z drugiej bardzo łatwo sobie zepsuć opinię za zlecenie do którego nie przyjeżdżasz (bo nie musisz) a kasa płynie.
A dlaczego nie przyjeżdżasz?
Robisz przegląd
- wstępny zaraz po wykonaniu instalacji i dostawie kompów (ogólna ocena, sprawdzenie, czyszczenie i zapisanie konfigów i zrobienie obrazów dysków na etapie kiedy wszystko działa) 30rh
i potem okresowe
- kwartalny ( z odkurzaczem i pędzelkiem ) ca 8rh
- półroczny (sprawdzenie stanu sprzętu i odkurzacz z pędzelkiem) 15 rh
- kwartalny ( z odkurzaczem i pędzelkiem) 8 rh
- roczny (sprawdzenie stanu sprzętu oraz zrobienie obrazów dysków zapisanie konfigów i odkurzacz z pędzelkiem) 30 rh
i kolejny rok to samo co daje przepracowanie 152h
a masz łącznie 24x10=240rh
pozostały czas 88 rh rezerwujesz na usuwanie mniejszych i większych usterek w ciągu 2 lat oraz porady/pomoc telefoniczną/mailową
pewnie zrobisz z tego 50 rh co oznacza że zostanie zapas 38 rh oznaczający że dobrze dbałeś o sprzęt bo został na koniec zapas czasu serwisowego który możesz ewentualnie wykorzystać na sugestie dotyczące modernizacji/wymiany/dalszych serwisów