Trzepak.pl


Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt, 28 lip 2017 20:46:22 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pn, 02 maja 2011 21:52:57
Posty: 1320
kamikaze pisze:
Gaz zakładany przez autoryzowany salon i hu... mnie gwarancja i serwis który notabene jest bardziej do dup.... niż ta instalacja mi auta są potrzebne do pracy a nie do tego by wozić je po serwisach i zostawiać na bóg wie ile i bóg wie jak często. I żeby było jasne nie mam niczego do samego auta dacia dokker, mam jedna sporo uwag do instalacji niby fabrycznych ale jak wiadomo nikt tego w fabryce nie zakłada tylko robią to salony w związku z tym moje problemy mogą wynikać jedynie z hu... firmy która współpracuje z salonem gdzie kupowaliśmy dacie i w innych salonach wszystko będzie cacy. Ale tak czy siak teraz kupujemy już benzyniaki bez instalacji, gaz to jednak tez częste tankowania i trzeba pilnować pracowników bo lubią jak się skończy gaz a kończy się szybko jechać na paliwku, po drugie coroczne przeglądy co jednak jest czasami wkurzające patrząc że auto masz nówkę z salonu a nie jakiś używany wrak........ więc przy naszych przebiegach które nie są jakieś długie oszczędności nie są jakieś porażające

Gaz do silników to się nie nadaje nawet do wózków widłowych (tu ma jedną decydującą zaletę-nie ma spalin na halach produkcyjnych). Za kilka lat nikt tego "nie dotnie" (zostaną wyparte przez hybrydy i elektryki-już dziś dają popalić koncernom naftowym-w szczycie sezonu tania ropa).


Na górę
Post: pt, 28 lip 2017 21:24:08 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: śr, 27 maja 2009 22:33:17
Posty: 1411
jarek7714 pisze:
kamikaze pisze:
Gaz zakładany przez autoryzowany salon i hu... mnie gwarancja i serwis który notabene jest bardziej do dup.... niż ta instalacja mi auta są potrzebne do pracy a nie do tego by wozić je po serwisach i zostawiać na bóg wie ile i bóg wie jak często. I żeby było jasne nie mam niczego do samego auta dacia dokker, mam jedna sporo uwag do instalacji niby fabrycznych ale jak wiadomo nikt tego w fabryce nie zakłada tylko robią to salony w związku z tym moje problemy mogą wynikać jedynie z hu... firmy która współpracuje z salonem gdzie kupowaliśmy dacie i w innych salonach wszystko będzie cacy. Ale tak czy siak teraz kupujemy już benzyniaki bez instalacji, gaz to jednak tez częste tankowania i trzeba pilnować pracowników bo lubią jak się skończy gaz a kończy się szybko jechać na paliwku, po drugie coroczne przeglądy co jednak jest czasami wkurzające patrząc że auto masz nówkę z salonu a nie jakiś używany wrak........ więc przy naszych przebiegach które nie są jakieś długie oszczędności nie są jakieś porażające

Gaz do silników to się nie nadaje nawet do wózków widłowych (tu ma jedną decydującą zaletę-nie ma spalin na halach produkcyjnych). Za kilka lat nikt tego "nie dotnie" (zostaną wyparte przez hybrydy i elektryki-już dziś dają popalić koncernom naftowym-w szczycie sezonu tania ropa).


Jestem pewien, że ty już od lat jedziesz na "wodorze" - oczywiście "do nosowo" :rotfl:


Na górę
Post: pt, 28 lip 2017 23:15:38 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 08 lip 2008 22:26:02
Posty: 4611
Dziś odebrałem Dokkera z salonu, zobaczymy jak będzie orać ;-)

pomidor pisze:
Do tego jakiś debil wymyślił dostosowywanie się obrotów do zmiany biegów.Generalnie strasznie ciężko się dostosować bo np. przy ruszaniu obroty się podnoszą a Ty jeszcze dodajesz gazu, podem opadają - ocipieć można. to samo przy zmianie biegów - każde nowe gówno tak ma?


No właśnie też jakoś tak dziwnie mi to wyglądało, ale na razie to zrobiłem tym parę km....

_________________
Pozdr. Marcin


Na górę
Post: sob, 29 lip 2017 8:35:39 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 853
Przed chwilą pisałem, że czujnik klapy załatwia start-stop, Wy jacyś nieprzytomni?

Poza tym autoryzowany serwis to nie ukierunkowany warsztat na inst. gazowe. Nie pierwszy raz słyszałem/widziałem tego typu sytuacje, a mam akurat "pod ręką" ziomka-gazownika (firma) naprawdę dobrego fachowca w temacie.


Na górę
Post: sob, 29 lip 2017 15:46:38 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy szaleniec
trzepakowy szaleniec

Rejestracja: ndz, 22 lis 2009 18:13:48
Posty: 3001
djrobson pisze:
Przed chwilą pisałem, że czujnik klapy załatwia start-stop, Wy jacyś nieprzytomni?

Poza tym autoryzowany serwis to nie ukierunkowany warsztat na inst. gazowe. Nie pierwszy raz słyszałem/widziałem tego typu sytuacje, a mam akurat "pod ręką" ziomka-gazownika (firma) naprawdę dobrego fachowca w temacie.


ale jak kupujesz nówkę z "fabryczna" instalavją gazową i gwarancją to nie po to by jeździć bo ziutkach


Na górę
Post: ndz, 30 lip 2017 4:03:10 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 08 lip 2008 22:26:02
Posty: 4611
djrobson pisze:
Przed chwilą pisałem, że czujnik klapy załatwia start-stop, Wy jacyś nieprzytomni?


W naszym widziałem przycisk zwyczajnie wyłączający start-stop.

_________________
Pozdr. Marcin


Na górę
Post: ndz, 30 lip 2017 8:48:32 
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pt, 07 lut 2014 12:12:55
Posty: 1010
mixerDW pisze:

W naszym widziałem przycisk zwyczajnie wyłączający start-stop.


Może wyrwane czujniki alarmu zmusiły producenta do tego szalonego kroku...


Na górę
Post: wt, 01 sie 2017 23:34:36 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodszy czytelnik
Młodszy czytelnik

Rejestracja: sob, 17 gru 2011 11:18:19
Posty: 92
Lokalizacja: pomorskie
W swoim 2017, też mam ten przycisk. Ale on dezaktywuje start/stop do następnego uruchomienia silnika.
Co do obrotów przy zmianach biegów - ja to zauważyłem tylko przy wbijaniu pierwszego biegu, obroty podchodzą nieco wyżej niż na biegu jałowym. Przez co samochód nie gaśnie tak szybko, jeśli ktoś przyzwyczajony do diesla do niego wsiada.
IMO dobre rozwiązanie.

_________________
"Zesraj się, a nie daj się"


Na górę
Post: śr, 02 sie 2017 4:57:39 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 08 lip 2008 22:26:02
Posty: 4611
stediuk pisze:
W swoim 2017, też mam ten przycisk. Ale on dezaktywuje start/stop do następnego uruchomienia silnika.


Zgadza się, wszystko kwestia przyzwyczajenia i myślę, że z s/s da się żyć... ale ja i tak zasadniczo nie będę tym jeździć ;-)


stediuk pisze:
Co do obrotów przy zmianach biegów - ja to zauważyłem tylko przy wbijaniu pierwszego biegu, obroty podchodzą nieco wyżej niż na biegu jałowym. Przez co samochód nie gaśnie tak szybko, jeśli ktoś przyzwyczajony do diesla do niego wsiada.
IMO dobre rozwiązanie.


Podobnie mi się wydawało, tylko nie można za mocno przy ruszaniu dociskać gazu bo właśnie obroty szaleją :oczko: na początku troszkę drażliwe :) Wiadomo... wszystko kwestia przyzwyczajenia, każde auto zawsze jest troszkę inne. Pytanie tylko czy jest to specjalny zabieg czy efekt uboczny :oczko:

Swoją drogą niby 100 KM ale jakoś wydaje mi się, że Ford Transit Courier (100 KM) lub Fiat Doblo (105 KM) które mamy jeżdżą żwawiej.

_________________
Pozdr. Marcin


Na górę
Post: śr, 02 sie 2017 7:17:24 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pt, 07 lut 2014 12:12:55
Posty: 1010
Bo to rumuńskie konie są


Na górę
Post: śr, 02 sie 2017 7:28:59 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: śr, 23 lut 2011 22:07:09
Posty: 105
stediuk pisze:
W swoim 2017, też mam ten przycisk. Ale on dezaktywuje start/stop do następnego uruchomienia silnika.
...

U mnie w robocie szef ma 507 i też ten przycisk, zasada działania taka sama, z tym, żeby wyłączyć to dopiero trzeba go włączyć po chwili od uruchomienia zapłonu. Rozwiązaniem był mały układzik z przekaźnikiem i mikrokontrolerem, który włączał przekaźnik po danym czasie.


Na górę
Post: śr, 02 sie 2017 8:31:06 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: śr, 27 maja 2009 22:33:17
Posty: 1411
siona pisze:
Bo to rumuńskie konie są


Raczej koreańskie.
Chyba, że ma stara wersję silnika.


Na górę
Post: śr, 02 sie 2017 16:17:23 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodszy czytelnik
Młodszy czytelnik

Rejestracja: sob, 17 gru 2011 11:18:19
Posty: 92
Lokalizacja: pomorskie
mixerDW pisze:
Swoją drogą niby 100 KM ale jakoś wydaje mi się, że Ford Transit Courier (100 KM) lub Fiat Doblo (105 KM) które mamy jeżdżą żwawiej.

Samochód ma ograniczenie elektroniczne, przez pierwsze 500km będzie zdławiony do ok. 3000-3500 obrotów. Po 1000km będzie się już normalnie kręcił ponad 5000 i będzie miał ogólnie większą moc. Najlepiej będzie jeździł podobno ok 7-8kkm :D Ja póki co mam 4kkm i dałem sobie olej zmienić i filtr na 3000km

Konie są od Nissana, jednostka sprawdzona ze wzmocnioną głowicą pod 101KM w gazie. W tych nowych gaz jest montowany tylko fabrycznie w fabryce, właśnie ze względu na głowicę. To co miał kolega w kilkuletnich to problem partaczy i gównianych części ze strony ASO.

W mojej nawet nie czuć momentu przełączenia na gaz i odwrotnie. Różnicy w mocy również nie ma.

_________________
"Zesraj się, a nie daj się"


Na górę
Post: śr, 02 sie 2017 22:42:32 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: śr, 27 maja 2009 22:33:17
Posty: 1411
stediuk pisze:
mixerDW pisze:
Swoją drogą niby 100 KM ale jakoś wydaje mi się, że Ford Transit Courier (100 KM) lub Fiat Doblo (105 KM) które mamy jeżdżą żwawiej.

Samochód ma ograniczenie elektroniczne, przez pierwsze 500km będzie zdławiony do ok. 3000-3500 obrotów. Po 1000km będzie się już normalnie kręcił ponad 5000 i będzie miał ogólnie większą moc. Najlepiej będzie jeździł podobno ok 7-8kkm :D Ja póki co mam 4kkm i dałem sobie olej zmienić i filtr na 3000km

Konie są od Nissana, jednostka sprawdzona ze wzmocnioną głowicą pod 101KM w gazie. W tych nowych gaz jest montowany tylko fabrycznie w fabryce, właśnie ze względu na głowicę. To co miał kolega w kilkuletnich to problem partaczy i gównianych części ze strony ASO.

W mojej nawet nie czuć momentu przełączenia na gaz i odwrotnie. Różnicy w mocy również nie ma.


Wymieniłeś olej i filtr po 3 tysiącach przejechanych km?? - rewelacyjny pomysł :rotfl:

Ja mam gaz fabryczny nie wiem jak było przed 2017 bo brałem wcześniej diesel'a, ale śmiga spoko i faktycznie nie do odczucia moment przełączenia benzyna/gaz.


Na górę
Post: czw, 03 sie 2017 8:01:18 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Leniwy eseista
Leniwy eseista
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 01 gru 2003 23:32:24
Posty: 742
Lokalizacja: Warszawa / Łódź / Sandomierz / Stalowa Wola / Tarnobrzeg
mam flotę z peugoutów i jestem zadowolony :P
Partnery + bippery

auta nie do zajeb*nia!

_________________
Hua-Olt -Program: Zarządzanie, Dniagnostyka, Montoring OLT / ONT!
http://aizon.pl/index.php/hua-olt


Na górę
Post: czw, 03 sie 2017 21:21:22 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: ndz, 27 lip 2014 13:37:16
Posty: 807
Potwierdzam - szczegolnie 1.6HDI i 2.0 HDI


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 0:09:54 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 08 lip 2008 22:26:02
Posty: 4611
adi399 pisze:
mam flotę z peugoutów i jestem zadowolony :P
Partnery + bippery

auta nie do zajeb*nia!


Tylko w cenie takiego bippera (mamy fiorino wiec to samo generalnie) masz dokkera który jest większy (pewnie podobny jak partner) w tej samej kasie a jakość wykonania podobna choć powiedział bym, że chyba dokker jednak lepszy.... W dodatku ma fabryczny gaz a tam dorabiają jakiś syf w ASO (chyba, że się zmieniło?).

_________________
Pozdr. Marcin


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 2:27:51 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodszy czytelnik
Młodszy czytelnik

Rejestracja: sob, 17 gru 2011 11:18:19
Posty: 92
Lokalizacja: pomorskie
misztal pisze:
stediuk pisze:
mixerDW pisze:
Swoją drogą niby 100 KM ale jakoś wydaje mi się, że Ford Transit Courier (100 KM) lub Fiat Doblo (105 KM) które mamy jeżdżą żwawiej.

Samochód ma ograniczenie elektroniczne, przez pierwsze 500km będzie zdławiony do ok. 3000-3500 obrotów. Po 1000km będzie się już normalnie kręcił ponad 5000 i będzie miał ogólnie większą moc. Najlepiej będzie jeździł podobno ok 7-8kkm :D Ja póki co mam 4kkm i dałem sobie olej zmienić i filtr na 3000km

Konie są od Nissana, jednostka sprawdzona ze wzmocnioną głowicą pod 101KM w gazie. W tych nowych gaz jest montowany tylko fabrycznie w fabryce, właśnie ze względu na głowicę. To co miał kolega w kilkuletnich to problem partaczy i gównianych części ze strony ASO.

W mojej nawet nie czuć momentu przełączenia na gaz i odwrotnie. Różnicy w mocy również nie ma.


Wymieniłeś olej i filtr po 3 tysiącach przejechanych km?? - rewelacyjny pomysł :rotfl:

Ja mam gaz fabryczny nie wiem jak było przed 2017 bo brałem wcześniej diesel'a, ale śmiga spoko i faktycznie nie do odczucia moment przełączenia benzyna/gaz.

Od 15 lat zajmuję się mechaniką, głównie silników benzynowych w motocyklach - takie hobby.
Na docieraniu silników wszelkimi możliwymi sposobami zęby zjadłem, dotarłem ich lekko licząc kilkadziesiąt. Niektóre kilkukrotnie porównując osiągi. Startowałem m.in. w Mistrzostwach Polski Enduro, ale to nieistotne.

Nie będę przekonywał Cię na siłę, ale ja docierając swój samochód tak aby miał jak najlepszą szczelność i najlepsze osiągi dążyłem do zerwania filmu olejowego na cylindrach, aby po chwili ostudzić cały układ i po 20-stu kilometrach procedurę powtarzałem. Mimo iż silnik jest produkcji japońskiej, nie jest to ta sama klasa co silniki wyczynowe jak w np. łodziach wyczynowych. Tutaj podczas docierania muszą spasować się ze sobą elementy cierne, powodując powstanie opiłków które w Twoim samochodzie będą sobie wesoło przemieszczały się wraz z olejem przez pierwsze 20000km powodując uszkodzenia powłok we wszystkich newralgicznych miejscach dla silnika.
1. Ok. wydałem na wymianę oleju i filtra w ASO 350 zł, mogłem to zrobić sam za 150 zł po moich cenach hurtowych, ale w historii pojazdu przyszły kupujący może na to zwrócić uwagę.
2. Mój silnik będzie bardziej elastyczny przez większą kompresję i będzie osiągał większą moc w podobnym zakresie obrotów o ok. 5-8% ale to przekłada się na oszczędności związane z paliwem o wartości równej, czyli 5-8% paliwa będę mniej tankował do swojej dacii przez cały okres eksploatacji. Już w pierwszym roku zwróci mi się koszt wymiany oleju i filtra w aso.
Abstrachuję od tego, że fabryczny olej to gówno i po 10kkm to proteza oleju.
Także drogi kolego MISZTAL mimo iż masz więcej postów ode mnie na forum, pozwolę sobie zwrócić Ci uwagę. nie wyśmiewaj się tak szybko z cudzych opinii i wypowiedzi, bo może być tak że to Ty gówno wiesz na dany temat a nie Twój rozmówca.
Pozdrawiam i życzę jak największej ilości kilometrów nalatanych bezproblemowo.

PS. Trochę zalatuje elektrodą, ale absolutnie nie taki był zamysł. Kupujemy nowe samochody i mimo że sprzedajemy je zazwyczaj po okresie leasingu to taka prosta procedura jak docieranie może mieć realne wpływy na koszty funkcjonowania samochodu w firmie przez cały okres użytkowania. Jeśli będą chętni mogę podzielić się wiedzą i opisać jak właściwie winno się nowe silniki docierać.

_________________
"Zesraj się, a nie daj się"


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 5:39:20 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt, 08 lip 2008 22:26:02
Posty: 4611
stediuk pisze:
Jeśli będą chętni mogę podzielić się wiedzą i opisać jak właściwie winno się nowe silniki docierać.


Ja jestem chętny poczytać na ten temat bo słyszałem kilka opinii o tym.

_________________
Pozdr. Marcin


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 6:34:48 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: pt, 07 lut 2014 12:12:55
Posty: 1010
Też bym chętnie usłyszał.


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 11:25:54 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Rejestracja: śr, 27 maja 2009 22:33:17
Posty: 1411
stediuk pisze:
misztal pisze:
stediuk pisze:
Samochód ma ograniczenie elektroniczne, przez pierwsze 500km będzie zdławiony do ok. 3000-3500 obrotów. Po 1000km będzie się już normalnie kręcił ponad 5000 i będzie miał ogólnie większą moc. Najlepiej będzie jeździł podobno ok 7-8kkm :D Ja póki co mam 4kkm i dałem sobie olej zmienić i filtr na 3000km

Konie są od Nissana, jednostka sprawdzona ze wzmocnioną głowicą pod 101KM w gazie. W tych nowych gaz jest montowany tylko fabrycznie w fabryce, właśnie ze względu na głowicę. To co miał kolega w kilkuletnich to problem partaczy i gównianych części ze strony ASO.

W mojej nawet nie czuć momentu przełączenia na gaz i odwrotnie. Różnicy w mocy również nie ma.


Wymieniłeś olej i filtr po 3 tysiącach przejechanych km?? - rewelacyjny pomysł :rotfl:

Ja mam gaz fabryczny nie wiem jak było przed 2017 bo brałem wcześniej diesel'a, ale śmiga spoko i faktycznie nie do odczucia moment przełączenia benzyna/gaz.

Od 15 lat zajmuję się mechaniką, głównie silników benzynowych w motocyklach - takie hobby.
Na docieraniu silników wszelkimi możliwymi sposobami zęby zjadłem, dotarłem ich lekko licząc kilkadziesiąt. Niektóre kilkukrotnie porównując osiągi. Startowałem m.in. w Mistrzostwach Polski Enduro, ale to nieistotne.

Nie będę przekonywał Cię na siłę, ale ja docierając swój samochód tak aby miał jak najlepszą szczelność i najlepsze osiągi dążyłem do zerwania filmu olejowego na cylindrach, aby po chwili ostudzić cały układ i po 20-stu kilometrach procedurę powtarzałem. Mimo iż silnik jest produkcji japońskiej, nie jest to ta sama klasa co silniki wyczynowe jak w np. łodziach wyczynowych. Tutaj podczas docierania muszą spasować się ze sobą elementy cierne, powodując powstanie opiłków które w Twoim samochodzie będą sobie wesoło przemieszczały się wraz z olejem przez pierwsze 20000km powodując uszkodzenia powłok we wszystkich newralgicznych miejscach dla silnika.
1. Ok. wydałem na wymianę oleju i filtra w ASO 350 zł, mogłem to zrobić sam za 150 zł po moich cenach hurtowych, ale w historii pojazdu przyszły kupujący może na to zwrócić uwagę.
2. Mój silnik będzie bardziej elastyczny przez większą kompresję i będzie osiągał większą moc w podobnym zakresie obrotów o ok. 5-8% ale to przekłada się na oszczędności związane z paliwem o wartości równej, czyli 5-8% paliwa będę mniej tankował do swojej dacii przez cały okres eksploatacji. Już w pierwszym roku zwróci mi się koszt wymiany oleju i filtra w aso.
Abstrachuję od tego, że fabryczny olej to gówno i po 10kkm to proteza oleju.
Także drogi kolego MISZTAL mimo iż masz więcej postów ode mnie na forum, pozwolę sobie zwrócić Ci uwagę. nie wyśmiewaj się tak szybko z cudzych opinii i wypowiedzi, bo może być tak że to Ty gówno wiesz na dany temat a nie Twój rozmówca.
Pozdrawiam i życzę jak największej ilości kilometrów nalatanych bezproblemowo.

PS. Trochę zalatuje elektrodą, ale absolutnie nie taki był zamysł. Kupujemy nowe samochody i mimo że sprzedajemy je zazwyczaj po okresie leasingu to taka prosta procedura jak docieranie może mieć realne wpływy na koszty funkcjonowania samochodu w firmie przez cały okres użytkowania. Jeśli będą chętni mogę podzielić się wiedzą i opisać jak właściwie winno się nowe silniki docierać.


No ok jak Zauważyłeś nie znam się na samochodach. Od 18 lat po prostu wsiadam przekręcam kluczyk dojeżdżam do miejsca przeznaczenia, gaszę i wysiadam. Każdy mój dotychczasowy samochód traktuję tak samo - jako "narzędzie" - ma działać, a nie wyglądać i nie tworzę wokół tego filozofii.

Ale jak to mówią "każdy ma jakiegoś bzika" więci kolego "stediuk" jeśli Cię uraziłem to przepraszam najmocniej.

Pozdrawiam.


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 14:16:43 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Wyciszony literat
Wyciszony literat

Rejestracja: sob, 30 sie 2014 20:03:43
Posty: 853
To o czym tu kolega pisze to tzw docieranie "na motomana", jest się z czego pośmiać. Taka ładna amerykańska bajka, a tak naprawdę próba przeniesienia szybkiego docierania silnika tuż przed zawodami na badziewnym oleju mineralnym, na cywilne/drogowe motocykle. Dzisiejszych silników się nie dociera, nie ta jakość wykonania, to nie czasy PRL i wuesek. Tym bardziej, że sporo aut/silników ma nicasil.

nie słuchać bajek pany! :)

Co do jednego sie zgodzę ale nie do końca z uwagi na obecność flitra (jakie opiłki pytam?). Olej przynajmniej na początku warto wlać szybko nowy, czyli zmienić.


Na górę
Post: pt, 04 sie 2017 23:55:18 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Czytelnik
Czytelnik

Rejestracja: śr, 22 sie 2007 22:48:38
Posty: 122
adi399 pisze:
mam flotę z peugoutów i jestem zadowolony :P
Partnery + bippery

auta nie do zajeb*nia!



Potwierdzam od kilkunastu lat pomykam jednym i tym samym partnerkiem chociaż może trochę więcej pali jak nowe i przyspieszenia nie ma to jednak wcale się nie chce psuć. To tak w porównaniu do wynalazków fiata czy kangoo z "najlepszym" silnikiem świata DCI. Trochę wstyd jeździć jednak jak patrze na kłopoty ludzi z jakimiś dpf , turbinami wtryskami i innymi słowami których nie chcę znać to wolę nie zmieniać na nowe. Obserwuję daćki i one blacharkę mają chyba z papieru, dziury zaobserwowałem w dwuletnim aucie. Staruszka peugeota rdza się nie ima jak na razie.


Na górę
Post: sob, 05 sie 2017 15:41:07 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
trzepakowy master
trzepakowy master
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn, 01 mar 2004 17:24:42
Posty: 16460
Lokalizacja: Nowa Ruda
Docieranie się samochodu przy pierwszych 10-20 tysiącach km to fakt po prostu ;) Nie wiem skąd zła sława silników DCI w szczególności wersji 1.9 i 2.0 - te silniki robią w Trafic'ach czy Masterach po pół miliona kilometrów. Nowsza wersja 2.0 ma praktycznie usunięte wszystkie wady starych jednostek 1.9 - oba silniki muszą być odpowiednio serwisowane zgodnie z instrukcją producenta - częste zmiany oleju, filtrów i te silniki po prostu działają i jeżdżą.

_________________
brk.network.devices - sieci komputerowe
http://devices.pl/


Na górę
Post: sob, 05 sie 2017 18:17:26 
   Tytuł: Re: auto do firmy isp
Odpowiedz z cytatem
Offline
Młodociany subskrybent
Młodociany subskrybent

Rejestracja: pn, 06 lut 2012 16:54:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kraków
Chodzi głównie chyba o 1.5dci u jednych jeżdżą duzo bez problemu u innych zacierają sie panewki. Mi wypadł tłok. Cudne to było przeżycie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Dzisiaj jest sob, 22 wrz 2018 13:41:50

Strefa czasowa UTC+02:00

Moderatorzy: Administratorzy, Moderatorzy

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
SubSilver2 modified for Trzepak.pl by Colir
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl