Trzepak.pl

Regulamin forum

Wypowiedzi muszą stosować się do zasad ogólnie przyjętej "netykiety" wynikającej z dokumentu RFC 1855, zamieszczonego pod tym adresem:
http://www.ietf.org/rfc/rfc1855.txt
Osoby wypowiadające się tu "zawodowo" proszone są o logowanie się swoim imieniem i nazwiskiem, a w stopce ich wypowiedzi wskazane jest przedstawienie danych adresowych łącznie z linkiem do strony głównej przedsiębiorstwa lub organizacji, którą reprezentują.
Umieszczanie informacji reklamowych w wypowiedzi i w stopce nie jest wskazane a moderatorzy mogą ingerować usuwając takie posty w sposób nie podlegający dyskusji.

Nowy temat  Odpowiedz w temacie
Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Obserwator
Obserwator

Witam serdecznie, nazywam się łukasz i z zawodu jestem informatykiem, Od pewnego czasu zastanawiam się nad stworzeniem sieci osiedlowej w miejscu w którym mieszkam (a obecnie nie ma na moim osiedlu żadnej osiedluwki), na początku miałbym może 10 chętnych oraz posiadam środki ok. 5000 na inwestycję w to dodatkowe zajęcie. Po przeczyatniu wielu waszych opisów, zastanawiam się jaką podjąć taktykę aby zdobyć klienta i utrzymać się na tym jakże ciasnym rynku, obawiam się że nie dam rady przebić oferty neostrady 1Mb za 28zł, więc zastanawiam się jak wy sobie radzicie obecnie natym rynku i czego tak naprawde ludzie oczekują, jak walczyć z neostradą i coraz tańszymi usługami dostępu do sieci internet.

Zaznaczam że to nie będzie mój jedyny dochód bo pracuje na 3/4 etatu.

Licze się z tym że będe musiał założyć firmę w przyszłości aby mnie ktoś nie podkablował.

Tytuł:
Odpowiedz z cytatem
Obsesyjny prozaik
Obsesyjny prozaik

Neostrada nie kosztuje 28 zł. Równie dobrze możesz napisać,ze u mnie 1mbit jest po 1 zł.